Методичні матеріали на допомогу вчителям у проведенні Першого уроку

Інститут проблем виховання НАПН України розробив методичні матеріали на допомогу вчителям у проведенні Першого уроку у 2015/2016 навчальному році

Інститут проблем виховання НАПН України розробив і упорядкував методичні матеріали на допомогу вчителям у проведенні Першого уроку у 2015/2016 навчальному році (відповідно до листа МОН України від 24.07.2015 №1/9-354).

Матеріали містять:

  • орієнтовні конспекти уроків для учнів початкової, основної і старшої школи;
  • орієнтовну тематику уроку, що відповідає принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді;
  • цитати та висловлювання відомих людей щодо патріотизму;
  • інші додаткові матеріали, які вчителі можуть використати на уроці.

Методичні  матеріали стануть у пригоді під час підготовки та проведення Першого уроку.

Молодша школа:           

Середня школа:

  • Варіант 1 (автор Журба К.О.)                
  • Варіант 2 (автор Журба К.О.)                  
  • Варіант 3 (автор Шкільна І.М.)                             

Старша школа:

  • Варіант 1 (автор Петрочко Ж.В.)                                                         
  • Варіант 2 (автор Петрочко Ж.В.)                         
  • Варіант 3 (автор Кириченко В.І.)                         

Додаткові матеріали:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12220

Екологічне виховання дошкільників

Як організувати екологічне виховання в дитячому садку, форми роботи з дошкільниками, поради вихователям та інструменти екологічного виховання
84422

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62223

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді