Медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів є невід’ємною частиною навчального процесу та медичного обслуговування учнів і входить до обов’язків багатьох працівників навчального закладу. Організувати такий контроль на високому професійному рівні допоможуть рекомендації серпневого номеру журналу «Практика управління закладом освіти»
Напередодні нового навчального року актуальним для керівників навчальних закладів є питання організації медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів.
Вам на допомогу — моніторинг нормативних документів, що регламентують це питання, покроковий алгоритм організації медико-педагогічного контролю, методики оцінювання уроку фізичної культури, рухової активності учнів, пам’ятки, корисні таблиці.
Нещодавно вступив у дію порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу. За неповідомлення про прийняття працівника передбачені штрафи. Щоб запобігти порушенням, рекомендуємо ознайомитися з роз’ясненням щодо практики застосування нового порядку.
У рубриці «Забезпечуємо психологічний комфорт» розглянуто тему подолання буллінгу серед учнів: як вчинити, щоб конфліктні ситуації між дітьми не трансформувалися у тривалу ворожнечу.
Удосконалюйте професійну майстерність, досягайте суперпродуктивності разом із журналом «Практика управління закладом освіти»!
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу