Медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів

Медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів є невід’ємною частиною навчального процесу та медичного обслуговування учнів і входить до обов’язків багатьох працівників навчального закладу. Організувати такий контроль на високому професійному рівні допоможуть рекомендації серпневого номеру журналу «Практика управління закладом освіти»

Напередодні нового навчального року актуальним для керівників навчальних закладів є питання організації медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням учнів.

Вам на допомогу — моніторинг нормативних документів, що регламентують це питання, покроковий алгоритм організації медико-педагогічного контролю, методики оцінювання уроку фізичної культури, рухової активності учнів, пам’ятки, корисні таблиці.

Нещодавно вступив у дію порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу. За неповідомлення про прийняття працівника передбачені штрафи. Щоб запобігти порушенням, рекомендуємо ознайомитися з роз’ясненням щодо практики застосування нового порядку.

У рубриці «Забезпечуємо психологічний комфорт» розглянуто тему подолання буллінгу серед учнів: як вчинити, щоб конфліктні ситуації між дітьми не трансформувалися у тривалу ворожнечу.

Удосконалюйте професійну майстерність, досягайте суперпродуктивності разом із журналом «Практика управління закладом освіти»!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді