Триває адаптивний карантин і заклади дошкільної освіти починають працювати. МОЗ затвердило рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у ЗДО. Та як все врахувати, щоб успішно продовжити роботу? Відповіді на запитання прозвучали на вебінарі
Переглянути вебінар
Цифрове видавництво Експертус та журнал «Практика управління дошкільним закладом» провели телеміст з освітянами Києва, Рівного, Житомира, Вінниці, Запоріжжя, Миколаєва.
Керівники ЗДО, методисти та експерти обговорили питання щодо роботи ЗДО та поділилися секретами успішного виходу з карантину.
Модератор вебінару: шеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта Ніна Омельяненко.
Учасники обговорили питання:
- успішного відкриття дитсадків після карантину
- забезпечення ЗДО усім необхідним
- ефективного запровадження протиепідемічних заходів
- дистанційної роботи та простою.
Крім того, учасники мали змогу дізнатися про нові можливості для
онлайн-навчання з антикризового управлінняПідґрунтям для спокою батьків та безпечної роботи працівників став алгоритм підготовки до відновлення роботи закладу в умовах карантину. Що саме ми зробили?
Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті