Триває адаптивний карантин і заклади дошкільної освіти починають працювати. МОЗ затвердило рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у ЗДО. Та як все врахувати, щоб успішно продовжити роботу? Відповіді на запитання прозвучали на вебінарі
Переглянути вебінар
Цифрове видавництво Експертус та журнал «Практика управління дошкільним закладом» провели телеміст з освітянами Києва, Рівного, Житомира, Вінниці, Запоріжжя, Миколаєва.
Керівники ЗДО, методисти та експерти обговорили питання щодо роботи ЗДО та поділилися секретами успішного виходу з карантину.
Модератор вебінару: шеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта Ніна Омельяненко.
Учасники обговорили питання:
- успішного відкриття дитсадків після карантину
- забезпечення ЗДО усім необхідним
- ефективного запровадження протиепідемічних заходів
- дистанційної роботи та простою.
Крім того, учасники мали змогу дізнатися про нові можливості для
онлайн-навчання з антикризового управлінняПідґрунтям для спокою батьків та безпечної роботи працівників став алгоритм підготовки до відновлення роботи закладу в умовах карантину. Що саме ми зробили?
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків