МОН запрошує школи до участі в проєкті з медіаграмотності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у партнерстві з МОН України та Академією Української преси запустили проєкт «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність». Реєстрація триває до 25 лютого

Для чого запущено цей проєкт?

Учителі, які беруть участь у проєкті:

  • розвивають навички критичного сприйняття інформації;
  • практикують інтеграцію інфомедійної грамотності в навчальну програму шкіл.

У межах проєкту розробляють навчальні матеріали для вчителів (8-10 клас), проводять тренінги та навчання для установ-учасників проєкту (школи, ІППО, педагогічні ЗВО), запроваджують навчання за розробленими матеріалами.

Які головні теми проєкту?

  • що таке критичне мислення;
  • як правильно шукати й обробляти необхідну інформацію;
  • як протидіяти медіаагресії;
  • яку інформацію вчителям ліпше відбирати для уроків;
  • як навчити учнів критично мислити та аналізувати.

Хвилинки нейробіки на поміч учителю: якщо першачкам трудно читати, переказувати, лічити

Хто може долучитися?

Школи з районних центрів, ОТГ, селищ, сіл, міст і містечок із усіх регіонів України крім обласних центрів.

Учасники — вчителі, які викладають історію у 8-10 класах, українську мову та літературу у 8-9 класах і мистецтво у 9 класі.

Як взяти участь?

Реєстрація проходить до 25 лютого. Для участі у конкурсі педагогам потрібно:

Відбір до проєкту буде здійснюватись на підставі оцінки їхньої мотивації. Всі, хто отримає запрошення до вересня 2020 року, пройдуть спеціальне навчання з інтеграції інфомедійної грамотності для своїх предметів, а також отримають електронні матеріали для відповідної роботи на уроках.

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3361

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54506

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24839

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59837

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді