З метою об’єднання потенціалу дошкільної освіти різних регіонів України, популяризації дошкільної освіти 24–25 вересня 2015 року будуть проведені заходи з відзначення Всеукраїнського Дня дошкілля
У листі МОН України «Щодо відзначення Всеукраїнського Дня дошкілля» від 01.09.2015 №1/9-416 подано програму проведення заходів, що відбудуться 24–25 вересня.
У заходах, що будуть проведені 24 вересня у приміщенні Національного еколого-натуралістичного центру(м. Київ, вул. Вишгородська, 19), МОН України запрошує взяти участь спеціалістів обласних, Київського міського департаментів (управлінь) освіти і науки та методистів обласних Інститутів післядипломної педагогічної освіти з питань дошкільної освіти (всього по 2 особи від області).
До участі у заходах, що відбудуться 25 вересня у приміщенні Київського палацу дітей та юнацтва (м. Київ, вул. І. Мазепи, 13), запрошуються керівники обласних органів управління освітою; спеціалісти обласних, Київського міського департаментів (управлінь) освіти; методисти обласних Інститутів післядипломної педагогічної освіти з питань дошкільної освіти; науковці, завідувачі кафедр дошкільної освіти вищих навчальних закладів; керівники, інші працівники дошкільних навчальних закладів, у тому числі голови місцевих осередків ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти»; лауреати та учасники Всеукраїнського фестивалю-огляду «Україна — рідний край» тощо. Всього до 25 осіб від області.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію