Cтартує Київська міжнародна бієнале 2015 «Київська школа»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Київська міжнародна бієнале 2015 «Київська школа» стартує сьогодні, 8 вересня, і триватиме майже два місяці

Сьогодні розпочнеться Київська міжнародна бієнале 2015 «Київська школа», яка об’єднає митців, інтелектуалів, громадські ініціативи та інституції України, Європи та світу.

Масштабний форум сучасного мистецтва триватиме до 1 листопада у різноманітних локаціях Києва, включаючи Будинок художника, Будинок одягу, галерею «Лавра», Національну академію мистецтв, Інститут проблем сучасного мистецтва, Національний художній музей України, Національний центр імені Олександра Довженка та інші.

Основною локацією «Київської школи» стане приміщення Будинку одягу на Львівській площі, 8-а. Два поверхи Будинку одягу буде перетворено на простір для експериментального мистецького та освітнього виробництва, відкритий для широкої публіки. Своїм вибором бієнале підкреслює потенціал Києва для розвитку нової мистецької інфраструктури.

У межах проекту проходитимуть виставки та перформанси, покази фільмів, мультимедійні експерименти та освітні проекти.

Шість шкіл, інтегрованих у виставковий простір, стануть місцями для рефлексій, дебатів і культурного виробництва. Крім цього, за допомогою співпраці з місцевими та міжнародними інституціями бієнале закладе нові структури та сприятиме передачі знання поза межами Києва. 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
16

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282601

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
162

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110528

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді