МОН видало інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році»
Зокрема, вказано, що педагогічні колективи закладів освіти мають набувати досвід діяльності в умовах автономії. Органи управління освіти, методичні служби надаватимуть допомогу з питань:
- Вибору освітньої програми, напрямів організації освітнього процесу, методів підвищення професійної компетентності працівників;
- прийняття управлінських рішень щодо стратегічних перспектив розвитку закладу освіти;
- відповідальності за хід і результати освітнього процесу;
- забезпечення партнерських стосунків у взаєминах із дітьми та батьками.
В інструктивно-методичних рекомендаціях особливу увагу приділено питанням:
- організації освітнього процесу;
- педагогіці партнерства;
- діяльності інклюзивних груп;
- підвищенню кваліфікації педагогів;
- плануванню та партнерській взаємодії.
У 2019/2020 навчальному році увагу зосереджено на педагогіці партнерства. Вона передбачає вміння співпрацювати з дітьми та батьками.
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
Як цьогоріч провести атестацію педагогів, якими нормативними документами керуватися та що врахувати – поради у статті
У лютому 2024 року МОН дало старт позаплановим інституційним аудитам і перевіркам закладів освіти. Що вже відбулося і що чекає заклади освіти в 2024 році — читайте у статті