Методичні рекомендації щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році

МОН видало інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році»

Зокрема, вказано, що педагогічні колективи закладів освіти мають набувати досвід діяльності в умовах автономії. Органи управління освіти, методичні служби надаватимуть допомогу з питань:

  • Вибору освітньої програми, напрямів організації освітнього процесу, методів підвищення професійної компетентності працівників;
  • прийняття управлінських рішень щодо стратегічних перспектив розвитку закладу освіти;
  • відповідальності за хід і результати освітнього процесу;
  • забезпечення партнерських стосунків у взаєминах із дітьми та батьками.

В інструктивно-методичних рекомендаціях особливу увагу приділено питанням:

  • організації освітнього процесу;
  • педагогіці партнерства;
  • діяльності інклюзивних груп;
  • підвищенню кваліфікації педагогів;
  • плануванню та партнерській взаємодії.

У 2019/2020 навчальному році увагу зосереджено на педагогіці партнерства. Вона передбачає вміння співпрацювати з дітьми та батьками.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91011

Інституційні аудити: чи будуть у 2024/2025 н. р.

У лютому 2024 року МОН дало старт позаплановим інституційним аудитам і перевіркам закладів освіти. Що вже відбулося і що чекає заклади освіти в 2024 році — читайте у статті
724

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді