МОН видало інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році»
Зокрема, вказано, що педагогічні колективи закладів освіти мають набувати досвід діяльності в умовах автономії. Органи управління освіти, методичні служби надаватимуть допомогу з питань:
- Вибору освітньої програми, напрямів організації освітнього процесу, методів підвищення професійної компетентності працівників;
- прийняття управлінських рішень щодо стратегічних перспектив розвитку закладу освіти;
- відповідальності за хід і результати освітнього процесу;
- забезпечення партнерських стосунків у взаєминах із дітьми та батьками.
В інструктивно-методичних рекомендаціях особливу увагу приділено питанням:
- організації освітнього процесу;
- педагогіці партнерства;
- діяльності інклюзивних груп;
- підвищенню кваліфікації педагогів;
- плануванню та партнерській взаємодії.
У 2019/2020 навчальному році увагу зосереджено на педагогіці партнерства. Вона передбачає вміння співпрацювати з дітьми та батьками.
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
З’ясуємо, скільки триває щорічна основна відпустка вихователя та інших педагогів, що змінилося з прийняттям закону «Про дошкільну освіту» та на які інші види відпусток мають право педагоги ЗДО
Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
З року в рік у ЗДО створюють низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів