Казка… Скільки теплих спогадів викликає в кожного з нас це слово. Подбаймо, аби вони залишилися й у наших дітей. У травневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя» продовжуємо опрацьовувати жанр казки — авторської й народної.
Радимо не лише читати, обговорювати, розглядати ілюстрації, а й самостійно створювати казки. Маленьким казкарикам — це завдання точно до снаги. Хто ж, як не діти вмить перевернуть буденну життєву історію з ніг на голову й наповнять її чарами й дивами? Нам варто лиш трішки допомогти їм і підказати, як зв’язати усе це смисловими мотузочками. Тут у пригоді стануть розвивальні завдання, ігри, творчі вироби тощо.
У картотеці — описи ігор, вправ та інших форм роботи з дітьми під час проживання тематичних днів. У підрубриці «Центри розвитку» — практичні матеріали для роботи з дітьми у різних центрах розвивального середовища: центрі математики, науки, мови, здоров’я, творчості, театру, гри.
Кольорові сторінки першого числа містять такі матеріали:
- асоціативна карта «Казка» та завдання для аудиту «Тварини у казках та в житті»
- майстер-класи зі створення картини з вовни й виготовлення іграшкових сов з різних матеріалів
- ілюстрація для обговорення, створена за змістом казки Алана А. Мілна «Вінні-Пух і всі-всі-всі».
Організуйте для вихованців математичний квест за змістом казки про Вінні-Пуха. Докладніше про це — у журналі «Методична скарбничка вихователя» № 05/2018