Налагодити взаємини з дітьми та дорослими — чи не найголовніше завдання кожного педагогічного працівника на початку навчального року
Вибудувати взаємодію з дитиною допоможе влучний «рецепт» від дитячого психолога Юлії Гіппенрейтер, який вкладається у дві фрази:
- «Коли ви розмовляєте з дитиною — помовчіть!»
- «Коли ви хочете щось сказати дитині, скажіть це спершу собі!»
Аби роз’яснити тонкощі спілкування з дитиною батькам і вихователям, скористайтеся публікаціями журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» № 09/2017. На його сторінках, шановні колеги, ви знайдете відповіді на запитання щодо того, як:
- спілкуватися з дитиною ефективно
- з’ясувати, наскільки комфортно дитина почувається в групі
- запобігти дезадаптації дітей до умов дитячого садка
- визначити потребу у зверненні до нейропсихолога
- організувати роботу з психокорекції невротичних розладів особистості дитини
- подбати про здоров’я колег за допомогою графології.
Навчальний рік лише розпочався і попереду ще багато цікавих статей та влучних підказок.
Шановні колеги, вітаю вас з початком нового навчального року та професійним святом — Днем Дошкілля. Бажаю, аби ви легко і впевнено крокували професійним шляхом. А ми вам у цьому допоможемо.
З повагою,
Гурковська Тетяна Леонідівна,
головний редактор журналу
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті
Зразки типової документації для практичних психологів закладів освіти. Фахівці можуть використовувати їх у практичній роботі
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку