Швидко та правильно організувати діловодство у загальноосвітньому навчальному закладі допоможе перша тематичка, яка нещодавно з’явилася в електронному журналі «Практика управління закладом освіти»
Тематичку «Як організувати діловодство, щоб і комар носа не підточив» наразі можуть безплатно прочитати не лише передплатники електронного журналу, а й усі, хто замовить триденний демодоступ до нього.
У цій тематичці дібрано публікації, які допоможуть керівнику навчального закладу уникнути помилок у веденні документів, а отже, закласти надійний фундамент для успішного поступу колективу, створити гарну репутацію керівника у вищих інстанціях.
Ось лише невеличкий перелік публікацій з тематички:
- Про документування управлінської інформації — мовою закону
- Документуємо управлінську інформацію: крок за кроком
- Форми журналів реєстрації документів
- Підписання документів: проблемні питання
- Складаємо описи справ у навчальному закладі.
Замовляйте БЕЗПЛАТНИЙ ДЕМОДОСТУП до е-журналу «Практика управління закладом освіти» та читайте не лише тематичку, а й інші публікації е-журналу протягом трьох днів.


Розповідаємо, які заходи з питань безпеки життєдіяльності потрібно організувати в школі для безпечних зимових канікул
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає