Кабінет Міністрів України найближчим часом розгляне проект Стратегії розвитку бібліотечної справи в Україні до 2025 року «Якісні зміни бібліотек задля забезпечення сталого розвитку України»
Проект Стратегії розвитку бібліотечної справи в Україні до 2025 року «Якісні зміни бібліотек задля забезпечення сталого розвитку України» (далі — Стратегія) незабаром буде подано на розгляд Уряду. Про це повідомив в ефірі Українського радіо Віце-прем’єр-міністр – Міністр культури В’ячеслав Кириленко.
Він також зауважив, що Стратегію було розроблено Міністерством культури України спільно з працівниками бібліотек, представниками громадських організацій, зокрема Української бібліотечної асоціації, та обговорено на цьогорічному Львівському форумі видавців.
«Ми намагаємося цю Стратегію робити адаптованою для людських потреб, для потреб простої людини», — наголосив В. Кириленко.
Ознайомитися з текстом проекту Cтратегії розвитку бібліотечної справи в Україні до 2025 року можна за посиланням.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Кому та кому виплачувати надбавку за вислугу років і чи зараховувати до стажу час роботи на педагогічних посадах за кордоном — нові роз’яснення у статті
Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
Представляємо SELFIE for Teachers — безкоштовний, конфіденційний та простий у використанні інструмент самооцінювання від Європейської Комісії, розроблений на основі європейської рамки DigCompEdu