У тематичній палітрі цьогорічних чисел журналу тема стихій посідає особливе місце. Кожна з трьох стихій — Повітря, Вогонь, Вода — могутні сили, що створюють умови для існування всього живого та за певних умов можуть нести в собі або добре начало, або руйнівне.
У цьому числі журналу, де представлена четверта стихія — Земля, наші автори наголошують на її взаємозв’язку з іншими стихіями, які наповнюють Землю, визначають її сутність та змінюють якості. Докладніше про це — у вступній статті.
На допомогу вихователю розроблені такі матеріали, як-от:
- тема, ідея, очікувані результати опрацювання теми
- плани-конспекти інтегрованих занять та описи різних форм роботи з дошкільниками на картках картотеки.
До вашої уваги на кольорових сторінках:
- асоціативна карта «Земля» та аудит «Земля — наш дім»
- майстер-класи «Земля: створюємо пейзажі» та «Дари землі-годувальниці із солоного тіста»
- коректурна таблиця «Сходинки і драбинки».
Тему Землі можна розглядати з дошкільниками в різних аспектах. Про те, як ознайомлювати дошкільників із землею як об’єктом вимірювальної діяльності, радять фахівці.
Одними з найзначніших за досягненнями і найяскравіших за враженнями знакових предметів дитинства є сходинки і драбинки. Як привернути до них увагу дітей? Як зробити так, аби сходинки і драбинки стали шляхом до пізнання невідомого, формували характер, розширювали життєвий простір дошкільників? Дізнайтеся з публікації в цьому числі журналу.
Докладніше про все це, а також завдання для аудиту, конспект заняття з англійської мови «Save the Earth» та описи різних форм роботи з дошкільниками на картках картотеки — у листопадовому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».
У попередньому числі — Курчат по осені рахують