Наш дім — Земля

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тема землі завершує цьогорічний цикл тем, присвячених стихіям. Та оскільки земля — дуже різноманітна не лише на вигляд, а й за значенням самого слова, доцільно об’єднати всі її можливі іпостасі в єдину тему «Наш дім — Земля». Саме цій темі присвячене листопадове число журналу «Методична скарбничка вихователя»

У тематичній палітрі цьогорічних чисел журналу тема стихій посідає особливе місце. Кожна з трьох стихій — Повітря, Вогонь, Вода — могутні сили, що створюють умови для існування всього живого та за певних умов можуть нести в собі або добре начало, або руйнівне.

У цьому числі журналу, де представлена четверта стихія — Земля, наші автори наголошують на її взаємозв’язку з іншими стихіями, які наповнюють Землю, визначають її сутність та змінюють якості. Докладніше про це — у вступній статті.

На допомогу вихователю розроблені такі матеріали, як-от:

  • тема, ідея, очікувані результати опрацювання теми
  • плани-конспекти інтегрованих занять та описи різних форм роботи з дошкільниками на картках картотеки.

До вашої уваги на кольорових сторінках:

  • асоціативна карта «Земля» та аудит «Земля — наш дім»
  • майстер-класи «Земля: створюємо пейзажі» та «Дари землі-годувальниці із солоного тіста»
  • коректурна таблиця «Сходинки і драбинки».

Тему Землі можна розглядати з дошкільниками в різних аспектах. Про те, як ознайомлювати дошкільників із землею як об’єктом вимірювальної діяльності, радять фахівці.

Одними з найзначніших за досягненнями і найяскравіших за враженнями знакових предметів дитинства є сходинки і драбинки. Як привернути до них увагу дітей? Як зробити так, аби сходинки і драбинки стали шляхом до пізнання невідомого, формували характер, розширювали життєвий простір дошкільників? Дізнайтеся з публікації в цьому числі журналу.

Докладніше про все це, а також завдання для аудиту, конспект заняття з англійської мови «Save the Earth» та описи різних форм роботи з дошкільниками на картках картотеки — у листопадовому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

У попередньому числі — Курчат по осені рахують

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
218754

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2025/2026 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
83137

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді