У Черкасах 22-23 вересня 2016 року відбудеться VІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій. Його організовує Інститут модернізації змісту освіти спільно з Черкаським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників
Взяти участь у фестивалі запрошують наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників.
Під час фестивалю презентуватимуть:
- результати досліджень сучасного змісту освіти
- авторські методики, технології, інноваційні методи та форми роботи
- моделі навчального та виховного процесів, управлінської діяльності.
У межах фестивалю передбачено представлення перспективних педагогічних здобутків у таких номінаціях:
- Інновації у сфері дошкільної освіти
- Інновації в організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому та позашкільному навчальних закладах
- Інновації в управлінні загальноосвітніми навчальними закладами
- Інновації у неперервному розвитку професійної компетентності педагогічного працівника.
Фестиваль відбуватиметься у приміщенні Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, м. Черкаси, вул. Бидгощська, 38/1.
Довідки — за електронною адресою: [email protected].
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.