У Черкасах 22-23 вересня 2016 року відбудеться VІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій. Його організовує Інститут модернізації змісту освіти спільно з Черкаським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників
Взяти участь у фестивалі запрошують наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників.
Під час фестивалю презентуватимуть:
- результати досліджень сучасного змісту освіти
- авторські методики, технології, інноваційні методи та форми роботи
- моделі навчального та виховного процесів, управлінської діяльності.
У межах фестивалю передбачено представлення перспективних педагогічних здобутків у таких номінаціях:
- Інновації у сфері дошкільної освіти
- Інновації в організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому та позашкільному навчальних закладах
- Інновації в управлінні загальноосвітніми навчальними закладами
- Інновації у неперервному розвитку професійної компетентності педагогічного працівника.
Фестиваль відбуватиметься у приміщенні Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, м. Черкаси, вул. Бидгощська, 38/1.
Довідки — за електронною адресою: [email protected].
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів