НАПН України опублікувала інформацію про стан вітчизняної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Національна академія педагогічних наук України опублікувала «Національну доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні». Аналітичний документ містить дані про розвиток галузі за роки незалежності, її актуальний стан, наявні проблеми, причини цих проблем, а також рекомендації щодо їх розв’язання.

Серед особливостей видання розробники називають широке коло проаналізованих питань: реформування галузі, зміни у законодавстві, інформаційне забезпечення, науково-методичний і психологічний супровід освітніх процесів. У документі висвітлено й інші питання, як-от: європейська і світова  інтеграція в галузі освіти, громадська думка щодо її сучасного стану, патріотичне виховання дітей.

Результати такого всебічного аналізу визначають пріоритетні напрями подальшого розвитку вітчизняної освіти. А це, на думку авторів, сприяє підвищенню культури українського суспільства, зміцненню незалежності держави, забезпеченню добробуту громадян.

Переглянути доповідь можна за посиланням.

За матеріалами Національної академії педагогічних наук України

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282518

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
80

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110464

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді