Національна академія педагогічних наук України опублікувала «Національну доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні». Аналітичний документ містить дані про розвиток галузі за роки незалежності, її актуальний стан, наявні проблеми, причини цих проблем, а також рекомендації щодо їх розв’язання.
Серед особливостей видання розробники називають широке коло проаналізованих питань: реформування галузі, зміни у законодавстві, інформаційне забезпечення, науково-методичний і психологічний супровід освітніх процесів. У документі висвітлено й інші питання, як-от: європейська і світова інтеграція в галузі освіти, громадська думка щодо її сучасного стану, патріотичне виховання дітей.
Результати такого всебічного аналізу визначають пріоритетні напрями подальшого розвитку вітчизняної освіти. А це, на думку авторів, сприяє підвищенню культури українського суспільства, зміцненню незалежності держави, забезпеченню добробуту громадян.
Переглянути доповідь можна за посиланням.
За матеріалами Національної академії педагогічних наук України
Із 1 вересня 2025 року діють нові вимоги до організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в дитсадку. Розглянемо, хто входить до складу команди супроводу, як організувати її роботу та як вона має функціонувати
«Перший урок має стати нагадуванням: свобода і незалежність України виборюються щодня. Ми виховуємо покоління, яке пам’ятає свою історію і готове захищати своє майбутнє», — зазначають в МОН.
Нові умови і обставини диктують новий підхід до розвитку економіки, яка, у свою чергу, мотивує до пошуку інших форм і методів управління у галузях, на яких вона базується. Зокрема, це стосується і освіти. З цією метою в Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін ми маємо бути готові – далі у статті
Навчальний рік 2025/2026 стартує 1 вересня. Як визначають структуру навчального року та що варто врахувати в умовах війни?
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті