Національна академія педагогічних наук України опублікувала «Національну доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні». Аналітичний документ містить дані про розвиток галузі за роки незалежності, її актуальний стан, наявні проблеми, причини цих проблем, а також рекомендації щодо їх розв’язання.
Серед особливостей видання розробники називають широке коло проаналізованих питань: реформування галузі, зміни у законодавстві, інформаційне забезпечення, науково-методичний і психологічний супровід освітніх процесів. У документі висвітлено й інші питання, як-от: європейська і світова інтеграція в галузі освіти, громадська думка щодо її сучасного стану, патріотичне виховання дітей.
Результати такого всебічного аналізу визначають пріоритетні напрями подальшого розвитку вітчизняної освіти. А це, на думку авторів, сприяє підвищенню культури українського суспільства, зміцненню незалежності держави, забезпеченню добробуту громадян.
Переглянути доповідь можна за посиланням.
За матеріалами Національної академії педагогічних наук України
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення