Патріотизм як почуття і цінність

У червневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» — про важливість виховання патріотизму в дошкільників, адаптацію дітей до умов дошкільного закладу, організацію спільних з батьками туристичних походів улітку та багато іншого.

Патріотизм — це одна з провідних цінностей, яку громадянин має набути в процесі зростання. Про те, які рушійні сили процесу виховання патріотизму  в дошкільників — у цьому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». Також на його сторінках педагоги діляться досвідом розроблення й реалізації програми національно-патріотичного виховання; створення навчально-розвивальної гри з метою виховання ціннісного ставлення й поваги дитини до себе, своєї родини, суспільства, Батьківщини.

Зближенню батьків і дітей сприяє, зокрема, сімейний туризм. Туристична діяльність також поглиблює й систематизує знання дітей з різних сфер життя, спонукає їх помічати і встановлювати взаємозв’язки в навколишньому світі. Як організувати туристичний похід вихідного дня разом із батьками, радять педагоги. У червневому числі подано й рекомендації щодо зміцнення здоров’я дошкільників улітку.

Ще однією темою, що висвітлена на сторінках цього числа журналу, є адаптація дитини до умов дошкільного закладу. Про те, як перебіг адаптації впливає на здоров’я та поведінку дитини, чи залежить тривалість адаптації від типу темпераменту дошкільника та як відбувається входження дитини до дошкільного закладу, розповідають практики.

Також у червневому числі:

  • розробка тренінгу для батьків дітей раннього віку «Будьмо знайомі!»;
  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на липень;
  • розробка семінару-тренінгу для вихователів дошкільних навчальних закладів «Спостережливий вихователь: який він?»;
  • ідеї щодо відзначання Дня пасічника;
  • конспект заняття «Бджоли-трудівниці — пасічника помічниці» для дітей п’ятого року життя;
  • сценарій свята для старших дошкільників «Мандруємо рідним містом, щоб його пізнати».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

З досвіду STEM-освіти у початкових класах

Як учні створили фітокартину та робота-поливальника — своїм досвідом реалізації STEM-проекту в початковій школі ділиться Анна Савіцька, вчитель інформатики
34155

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді