Смартфони проти реального світу: сучасні діти легко опановують техніку, але не мають життєвих навичок

Відомо, що маленькі діти дуже швидко опановують навички роботи на сучасних пристроях на кшталт комп’ютерів або смартфонів. Утім нещодавні дослідження голландської компанії AVG Technologies, проведені в десяти країнах світу, свідчать: уміння багатьох дітей цим і обмежуються

Виявилося, що 58% хлопчиків і дівчаток віком 3-5 років вправно виконують операції на смартфоні, упевнено водять мишкою комп’ютера, успішно грають у відеоігри і навіть можуть зателефонувати з мобільного — проте пасують, коли йдеться про щоденні справи, як-от зав’язати шнурки або зробити собі найпростіший сніданок. Це вміють лише 6% дітей. Також значно менше дітей можуть плавати або їздити на велосипеді, ніж відкривати браузер.

При цьому цікаво, що діти дошкільного віку, чиї мами старші 35 років, зазвичай мають більше життєвих навичок, ніж діти молодших батьків.

Компанія AVG регулярно проводить серії досліджень під назвою «Цифрові щоденники AVG», аби дізнатися, як інтернет впливає на розвиток дітей. Дослідження починають із дітьми віком 0-2 роки і продовжують протягом того, як ці діти зростають.

За матеріалами сайту Daily Mail Online

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136864

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9821

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31409

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20673

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді