«Застосування ІКТ в українській освіті мізерне», — Лілія Гриневич

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На сучасному етапі застосування інформаційних технологій в українській освіті є мізерним, через що Україна програє і в методиках викладання, і в осучасненні змісту, і в підготовці вчителів, і в навчанні дорослих упродовж життя. На цьому наголосила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час свого виступу на Lviv IT Jazz Conference, що проходила з 26 по 27 червня у Львові.

На думку Міністра, нині вся українська освіта — від молодшої школи до вищих навчальних закладів — потерпає від нестачі мультимедійного та ІТ компонентів у навчанні.

«Я цілком відповідально стверджую, що сьогодні застосування інформаційних технологій в українській освіті мізерне. Через це ми програємо і в методиках викладання, і в осучасненні змісту, і в підготовці вчителів, і в навчанні дорослих упродовж життя. А це означає, що ми програємо у створенні реальної інноваційної економіки. <...> З боку Міністерства освіти і науки гарантую зацікавленість і відкритість до співпраці з ІТ-компаніями. Сьогодні, спілкуючись із львівським ІТ-кластером, я розраховую, що ми разом зможемо домовитися хоча б про декілька конкретних точкових проектів, які зможуть вплинути на якість освіти в Україні», — зазначила Лілія Гриневич.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11536

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275523

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22092

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264535

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді