«Застосування ІКТ в українській освіті мізерне», — Лілія Гриневич

На сучасному етапі застосування інформаційних технологій в українській освіті є мізерним, через що Україна програє і в методиках викладання, і в осучасненні змісту, і в підготовці вчителів, і в навчанні дорослих упродовж життя. На цьому наголосила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час свого виступу на Lviv IT Jazz Conference, що проходила з 26 по 27 червня у Львові.

На думку Міністра, нині вся українська освіта — від молодшої школи до вищих навчальних закладів — потерпає від нестачі мультимедійного та ІТ компонентів у навчанні.

«Я цілком відповідально стверджую, що сьогодні застосування інформаційних технологій в українській освіті мізерне. Через це ми програємо і в методиках викладання, і в осучасненні змісту, і в підготовці вчителів, і в навчанні дорослих упродовж життя. А це означає, що ми програємо у створенні реальної інноваційної економіки. <...> З боку Міністерства освіти і науки гарантую зацікавленість і відкритість до співпраці з ІТ-компаніями. Сьогодні, спілкуючись із львівським ІТ-кластером, я розраховую, що ми разом зможемо домовитися хоча б про декілька конкретних точкових проектів, які зможуть вплинути на якість освіти в Україні», — зазначила Лілія Гриневич.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45496

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91018

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді