На сучасному етапі застосування інформаційних технологій в українській освіті є мізерним, через що Україна програє і в методиках викладання, і в осучасненні змісту, і в підготовці вчителів, і в навчанні дорослих упродовж життя. На цьому наголосила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час свого виступу на Lviv IT Jazz Conference, що проходила з 26 по 27 червня у Львові.
На думку Міністра, нині вся українська освіта — від молодшої школи до вищих навчальних закладів — потерпає від нестачі мультимедійного та ІТ компонентів у навчанні.
«Я цілком відповідально стверджую, що сьогодні застосування інформаційних технологій в українській освіті мізерне. Через це ми програємо і в методиках викладання, і в осучасненні змісту, і в підготовці вчителів, і в навчанні дорослих упродовж життя. А це означає, що ми програємо у створенні реальної інноваційної економіки. <...> З боку Міністерства освіти і науки гарантую зацікавленість і відкритість до співпраці з ІТ-компаніями. Сьогодні, спілкуючись із львівським ІТ-кластером, я розраховую, що ми разом зможемо домовитися хоча б про декілька конкретних точкових проектів, які зможуть вплинути на якість освіти в Україні», — зазначила Лілія Гриневич.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками