Дітям нецікаво «зубрити» підручники, їм цікаво шукати можливості для реалізації своїх ідей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учора, 29 червня, у приміщенні МОН професор Джінван Парк з Південної Кореї презентував свою навчальну методику з філософії для дітей під час круглого столу «Зубрити — не вихід. Або як креативність та філософія можуть змінити навчання у школах». Протягом останніх років професор провів в Україні близько десяти заходів для учнів, вчителів та батьків, під час яких детально розкрив сутність та ефективність своєї методики.

Методику професора Парка під назвою «Філософія для дітей» нині успішно реалізовують у 80-ти країнах світу. Суть методики полягає в тому, щоб навчити дітей вести дискусію, міркувати, знаходити власні аргументи та сприймати аргументи співрозмовника. На думку професора, потрібно відходити від традиційного «зубріння» інформації у школах. Натомість потрібно навчати дітей включати логіку та обстоювати власну думку.

Курс «Філософія для дітей» передбачає не лише лекційні заняття, а й семінари. Діти вже з раннього віку обговорюють з педагогами на уроках важливі соціальні питання, наприклад: «Чи варто позбавляти свободи правопорушників?» або «Чи варто пересаджувати здорове серце пацієнту, за яким нема кому доглядати?». У перспективі такій підхід готує дітей до свідомої і відповідальної участі в житті суспільства, спонукає адекватно оцінювати реальність та самостійно ухвалювати рішення.

«Сьогодні ми розробляємо концепцію Нової української школи, у якій прагнемо до того, аби освіта в Україні не просто була на високому рівні, а й стала цікавою для школярів. Тому ми шукаємо варіанти, вивчаємо ефективні напрацювання, зокрема враховуємо міжнародний досвід. Важливо, аби уроки у школі викликали інтерес, щоб діти вчилися не просто тому, що так треба, а тому, що їм це насправді цікаво», — зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час свого виступу на заході.

«Ми бачимо, що сучасні діти прагнуть до нових знань, вони креативні, мислячі, їм недостатньо просто «зубрити» підручники, їм цікаво шукати нові можливості для реалізації своїх ідей, поглядів і думок. Наше завдання — заохочувати школярів до навчання на якісно новому рівні», — додав президент МАН Станіслав Довгий.

«Хочемо, щоб значно більше дітей в Україні мали доступ до такого навчання, до таких підходів викладання», — підсумувала Лілія Гриневич.

Першоджерело: офіційний сайт Міністерства освіти та науки України

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Програма «Дитина»: коротко про головне

У статті коротко розкрито зміст, структуру та завдання програми «Дитина» для дітей віком від 2 до 7 років. Програма є чинною, відповідає вимогам МОН і Базовому компоненту дошкільної освіти.
212014

Інтегроване заняття: суть, структура, підготовка

Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
35583

Що організувати на День матері у дитсадку

Ідеї для художньої діяльності та тематичних заходів до Дня матері в закладі дошкільної освіти. Виберіть, чим зацікавити ваших вихованців і порадувати матусь. Збережіть та використайте ідеї
16375

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді