Дітям нецікаво «зубрити» підручники, їм цікаво шукати можливості для реалізації своїх ідей

Учора, 29 червня, у приміщенні МОН професор Джінван Парк з Південної Кореї презентував свою навчальну методику з філософії для дітей під час круглого столу «Зубрити — не вихід. Або як креативність та філософія можуть змінити навчання у школах». Протягом останніх років професор провів в Україні близько десяти заходів для учнів, вчителів та батьків, під час яких детально розкрив сутність та ефективність своєї методики.

Методику професора Парка під назвою «Філософія для дітей» нині успішно реалізовують у 80-ти країнах світу. Суть методики полягає в тому, щоб навчити дітей вести дискусію, міркувати, знаходити власні аргументи та сприймати аргументи співрозмовника. На думку професора, потрібно відходити від традиційного «зубріння» інформації у школах. Натомість потрібно навчати дітей включати логіку та обстоювати власну думку.

Курс «Філософія для дітей» передбачає не лише лекційні заняття, а й семінари. Діти вже з раннього віку обговорюють з педагогами на уроках важливі соціальні питання, наприклад: «Чи варто позбавляти свободи правопорушників?» або «Чи варто пересаджувати здорове серце пацієнту, за яким нема кому доглядати?». У перспективі такій підхід готує дітей до свідомої і відповідальної участі в житті суспільства, спонукає адекватно оцінювати реальність та самостійно ухвалювати рішення.

«Сьогодні ми розробляємо концепцію Нової української школи, у якій прагнемо до того, аби освіта в Україні не просто була на високому рівні, а й стала цікавою для школярів. Тому ми шукаємо варіанти, вивчаємо ефективні напрацювання, зокрема враховуємо міжнародний досвід. Важливо, аби уроки у школі викликали інтерес, щоб діти вчилися не просто тому, що так треба, а тому, що їм це насправді цікаво», — зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час свого виступу на заході.

«Ми бачимо, що сучасні діти прагнуть до нових знань, вони креативні, мислячі, їм недостатньо просто «зубрити» підручники, їм цікаво шукати нові можливості для реалізації своїх ідей, поглядів і думок. Наше завдання — заохочувати школярів до навчання на якісно новому рівні», — додав президент МАН Станіслав Довгий.

«Хочемо, щоб значно більше дітей в Україні мали доступ до такого навчання, до таких підходів викладання», — підсумувала Лілія Гриневич.

Першоджерело: офіційний сайт Міністерства освіти та науки України

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Активності для дошкільнят

Влітку діти охочі до експериментів та відкриттів. Скористайтеся цим і проведіть для старших дошкільників літню розвагу на свіжому повітрі: з рухливою грою за методикою Карла Орфа, віршами, піснями, іграми і квітковим дизайном
20392

Як організувати фізкультурно-оздоровчу роботу в закладі дошкільної освіти

Фізкультурно-оздоровчу роботу в дошкільних закладах проводять, аби забезпечити рухову активність дітей та сприяти їхньому повноцінному фізичному розвитку. Розглянемо основні завдання
31243

Виховуємо патріотів на заняттях з англійської мови

Виховувати в дітей патріотичні почуття можна навіть під час вивчення іноземної мови. Поговоріть із дошкільниками на заняттях з англійської мови про Батьківщину, неповторність її природи, про суспільні й сімейні цінності
3637

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді