Художниця Валерія Моє перетворила благодійну дитячу їдальню, де щодня безкоштовно годують дітей з малозабезпечених сімей, у казковий арт-простір
Благодійна їдальня ВБФ «Соціальне партнерство» вже понад сім років щодня годує близько 100 дітей з малозабезпечених сімей. Нещодавно художниця Валерія Моє перетворила її в арт-простір, де діти з бідних сімей тепер зможуть не тільки безкоштовно їсти, а й малювати, грати.
Тепер у цій дитячій кімнаті планують також проводити майстер-класи та розвивальні заняття для дітей.
Художниця самостійно розробила інтер’єр їдальні та створила персонажів, які прикрасили стіни їдальні.
На стінах їдальні з’явилася рибка, яка виконує всі заповітні бажання, принц з принцесою, що летять на диво-птиці, маленький Момо, що живе на хмаринці, і багато інших персонажів.
Дитяча їдальня розташована за адресою провулок Лобачевського 8-А у Києві і працює з 9:00 до 18:00 годин. Кожен, кого спіткали фінансові труднощі, може привести сюди своїх дітей і отримати обід.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.