Тема весни в освітньому процесі не нова, і її змістове наповнення доволі грунтовно розроблене в методичній літературі та педагогічній практиці. Однак у межах теми «Весна — пора пробудження» варто звернути увагу дітей не лише на природничий аспект, а передусім на ідею пробудження як основну характеристику весняної пори року. Докладніше про змістові напрями опрацювання теми — у вступній статті.
На допомогу вихователю під час проживання теми з дошкільниками — змістове наповнення теми у формі інтелектуальної карти; плани-конспекти інтегрованих занять, програмовий зміст та очікувані результати проживання теми, а також дидактичні матеріали на картках картотеки.
Знаковим предметом цього числа став гудзик. Він є атрибутом численних розвивальних ігор для дітей, а також чудовим матеріалом для творчості. Ідеї щодо використання гудзиків в освітньому процесі — у цьому числі журналу. Також на картках картотеки представлені дидактичні матеріали з використанням цього знакового предмета.
На кольорових сторінках до вашої уваги:
- асоціативна карта «Весна»;
- майстер-класи «Весна — природа оживає» та «Грайливий гудзик»;
- коректурна таблиця «Гудзик»;
- зображення та завдання для аудиту.
Докладніше про це, а також завдання для аудиту, план-схема змістового наповнення освітнього проекту «Весна прийшла — Великдень принесла» та конспект заняття «Диво весняної природи — підсніжник» — у четвертому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».