Весна — пора пробудження

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Весна і пробудження — нерозривні. І в природничому сенсі, і в духовному. Тож у самий розпал весни пропонуємо до вашої уваги квітневе число журналу «Методична скарбничка вихователя» на тему «Весна — пора пробудження».

Тема весни в освітньому процесі не нова, і її змістове наповнення доволі грунтовно розроблене в методичній літературі та педагогічній практиці. Однак у межах теми «Весна — пора пробудження» варто звернути увагу дітей не лише на природничий аспект, а передусім на ідею пробудження як основну характеристику весняної пори року. Докладніше про змістові напрями опрацювання теми — у вступній статті.

На допомогу вихователю під час проживання теми з дошкільниками — змістове наповнення теми у формі інтелектуальної карти; плани-конспекти інтегрованих занять, програмовий зміст та очікувані результати проживання теми, а також дидактичні матеріали на картках картотеки.

Знаковим предметом цього числа став гудзик. Він є атрибутом численних розвивальних ігор для дітей, а також чудовим матеріалом для творчості. Ідеї щодо використання гудзиків в освітньому процесі — у цьому числі журналу. Також на картках картотеки представлені дидактичні матеріали з використанням цього знакового предмета.

На кольорових сторінках до вашої уваги:

  • асоціативна карта «Весна»;
  • майстер-класи «Весна — природа оживає» та «Грайливий гудзик»;
  • коректурна таблиця «Гудзик»;
  • зображення та завдання для аудиту.

Докладніше про це, а також завдання для аудиту, план-схема змістового наповнення освітнього проекту «Весна прийшла — Великдень принесла» та конспект заняття «Диво весняної природи — підсніжник» — у четвертому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2739

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107397

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді