Весна — пора пробудження

Весна і пробудження — нерозривні. І в природничому сенсі, і в духовному. Тож у самий розпал весни пропонуємо до вашої уваги квітневе число журналу «Методична скарбничка вихователя» на тему «Весна — пора пробудження».

Тема весни в освітньому процесі не нова, і її змістове наповнення доволі грунтовно розроблене в методичній літературі та педагогічній практиці. Однак у межах теми «Весна — пора пробудження» варто звернути увагу дітей не лише на природничий аспект, а передусім на ідею пробудження як основну характеристику весняної пори року. Докладніше про змістові напрями опрацювання теми — у вступній статті.

На допомогу вихователю під час проживання теми з дошкільниками — змістове наповнення теми у формі інтелектуальної карти; плани-конспекти інтегрованих занять, програмовий зміст та очікувані результати проживання теми, а також дидактичні матеріали на картках картотеки.

Знаковим предметом цього числа став гудзик. Він є атрибутом численних розвивальних ігор для дітей, а також чудовим матеріалом для творчості. Ідеї щодо використання гудзиків в освітньому процесі — у цьому числі журналу. Також на картках картотеки представлені дидактичні матеріали з використанням цього знакового предмета.

На кольорових сторінках до вашої уваги:

  • асоціативна карта «Весна»;
  • майстер-класи «Весна — природа оживає» та «Грайливий гудзик»;
  • коректурна таблиця «Гудзик»;
  • зображення та завдання для аудиту.

Докладніше про це, а також завдання для аудиту, план-схема змістового наповнення освітнього проекту «Весна прийшла — Великдень принесла» та конспект заняття «Диво весняної природи — підсніжник» — у четвертому числі журналу «Методична скарбничка вихователя».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді