Депутати ухвалили Закон України «Про ратифікацію Факультативного протоколу до Конвенції про права дитини щодо процедури повідомлень». Факультативний протокол підтверджує і визначає статус дитини як суб’єкта права
Депутати ухвалили Закон України «Про ратифікацію Факультативного протоколу до Конвенції про права дитини щодо процедури повідомлень».
Факультативний протокол до Конвенції про права дитини було прийнято резолюцією Генеральної асамблеї ООН 19 грудня 2011 року.
За словами Міністра соціальної політики України Павла РОЗЕНКА, це один з основоположних документів, які захищають і посилюють права дитини. Він забезпечує можливість дітям або їхнім представникам подавати до Комітету ООН з прав дитини індивідуальні повідомлення щодо порушення державою-учасницею будь-якого із прав, передбаченого Конвенцією про права дитини і факультативними протоколами до неї.
Факультативний протокол підтверджує і визначає статус дитини як суб’єкта права.
Факультативний протокол планують схвалити з певним уточненням щодо неконтрольованої українською владою території України, де українська влада не може гарантувати виконання цього протоколу.
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?