Депутати ухвалили Закон України «Про ратифікацію Факультативного протоколу до Конвенції про права дитини щодо процедури повідомлень». Факультативний протокол підтверджує і визначає статус дитини як суб’єкта права
Депутати ухвалили Закон України «Про ратифікацію Факультативного протоколу до Конвенції про права дитини щодо процедури повідомлень».
Факультативний протокол до Конвенції про права дитини було прийнято резолюцією Генеральної асамблеї ООН 19 грудня 2011 року.
За словами Міністра соціальної політики України Павла РОЗЕНКА, це один з основоположних документів, які захищають і посилюють права дитини. Він забезпечує можливість дітям або їхнім представникам подавати до Комітету ООН з прав дитини індивідуальні повідомлення щодо порушення державою-учасницею будь-якого із прав, передбаченого Конвенцією про права дитини і факультативними протоколами до неї.
Факультативний протокол підтверджує і визначає статус дитини як суб’єкта права.
Факультативний протокол планують схвалити з певним уточненням щодо неконтрольованої українською владою території України, де українська влада не може гарантувати виконання цього протоколу.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання