Українські «МАНівці» побували в Мюнхенській ДНК-лабораторії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дев’ять учнів Малої академії наук України відвідали м. Мюнхен у рамках спільної ініціативи МАН та наукових установ ФРН — проекту «Німецько-Український Дитячий аерокосмічний університет».

Дев’ять учнів Малої академії наук України відвідали м. Мюнхен у рамках спільної ініціативи МАН та наукових установ ФРН — проекту «Німецько-Український Дитячий аерокосмічний університет».

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

Так, перша сесія «Німецько-Українського Дитячого аерокосмічного університету» проходила у м. Мюнхен та його передмістях — містах Ґархінг і Фрайзінг. По дев’ять школярів із України та Німеччини стали слухачами й учасниками цілого ряду лекційних, практичних та лабораторних занять з різних природничих наук. «Дуже цікавими були практичний курс з робототехніки, практикум з астробіології, заняття в ДНК-лабораторії», — розповіли у відомстві.

Окрім того, згідно з інформацією, учасникам випала нагода здійснити екскурсії різними відділами Німецького музею м. Мюнхена — найбільшого музею природознавства і техніки у світі.

«Талановиті хлопці й дівчата разом зі своїми наставниками вже налаштовані на другий етап проекту: в липні цього року дев’ятеро юних німецьких дослідників приїдуть до м. Києва. Разом з українськими однолітками вони матимуть змогу відвідати ще один цикл пізнавальних занять та спланувати подальші спільні наукові дослідження», — зазначили в МОНмолодьспорту.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47321

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11591

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді