Українські «МАНівці» побували в Мюнхенській ДНК-лабораторії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дев’ять учнів Малої академії наук України відвідали м. Мюнхен у рамках спільної ініціативи МАН та наукових установ ФРН — проекту «Німецько-Український Дитячий аерокосмічний університет».

Дев’ять учнів Малої академії наук України відвідали м. Мюнхен у рамках спільної ініціативи МАН та наукових установ ФРН — проекту «Німецько-Український Дитячий аерокосмічний університет».

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

Так, перша сесія «Німецько-Українського Дитячого аерокосмічного університету» проходила у м. Мюнхен та його передмістях — містах Ґархінг і Фрайзінг. По дев’ять школярів із України та Німеччини стали слухачами й учасниками цілого ряду лекційних, практичних та лабораторних занять з різних природничих наук. «Дуже цікавими були практичний курс з робототехніки, практикум з астробіології, заняття в ДНК-лабораторії», — розповіли у відомстві.

Окрім того, згідно з інформацією, учасникам випала нагода здійснити екскурсії різними відділами Німецького музею м. Мюнхена — найбільшого музею природознавства і техніки у світі.

«Талановиті хлопці й дівчата разом зі своїми наставниками вже налаштовані на другий етап проекту: в липні цього року дев’ятеро юних німецьких дослідників приїдуть до м. Києва. Разом з українськими однолітками вони матимуть змогу відвідати ще один цикл пізнавальних занять та спланувати подальші спільні наукові дослідження», — зазначили в МОНмолодьспорту.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Фізкультура в 1 класі Нової української школи

Як організувати урок фізичної культури в 1-му класі за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розробленою під керівництвом О. Савченко
103031

Порядок створення груп подовженого дня в початковій школі

Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
169722

Безперервний професійний розвиток медичних сестер закладів дошкільної освіти

Цей матеріал допоможе медичним сестрам дошкільних закладів правильно спланувати та організувати свій професійний розвиток, підготуватися до атестації та виконати всі вимоги Наказу № 650
68

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді