На Буковині думають створити науковий парк

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Голова облдержадміністрації Михайло Папієв готовий підтримувати дослідницькі проекти, стимулювати розвиток науки й техніки в регіоні.

Науковці виступили з ініціативою створення Буковинського наукового парку, який дасть змогу акумулювати наукові ідеї та пришвидшити їх втілення у життя.

Про це повідомила прес-служба Чернівецької ОДА.

Голова облдержадміністрації Михайло Папієв підкреслив, що готовий підтримувати дослідницькі проекти, стимулювати розвиток науки й техніки в регіоні. За його словами, основна мета та завдання державної політики у науковій сфері — створення умов для підвищення ефективності наукових досліджень, підтримка і розвиток провідних наукових шкіл та підвищення соціального статусу науковців. «Нині середня зарплата молодого науковця складає 1 тис. гривень, що неприпустимо на фоні того, що середньостатистична пенсія з 1 травня, після втілення в життя соціальних ініціатив Президента України, складає 1 тис. 320 гривень», — наголосив Михайло Папієв і додав, що ініціюватиме вирішення проблеми дисбалансу в оплаті праці на найвищих державних рівнях.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282575

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
131

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110506

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді