Українські та зарубіжні експерти поговорили про білінгвальне навчання дітей з порушеннями слуху

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На Міжнародній науково-практичній конференції значна увага приділялася актуальним питанням щодо нормативного та науково-методичного забезпечення впровадження української жестової мови у навчальних закладах; розширення можливостей учнів з порушеннями слуху за умови застосування двомовного підходу.

Вітчизняні та іноземні фахівці обговорили «Білінгвальне навчання нечуючих: вітчизняний та міжнародний досвід» на Міжнародній науково-практичній конференції.

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

На пленарному засіданні значна увага приділялася актуальним питанням щодо нормативного та науково-методичного забезпечення впровадження української жестової мови у навчальних закладах; розширення можливостей учнів з порушеннями слуху за умови застосування двомовного підходу; особливості організації навчально-виховного процесу для дітей з порушеннями слуху у закладах різного типу (спеціальних, інклюзивних та ін..).

Згідно з інформацією відомства, цікаві розробки спеціальних комп’ютерних програмних засобів для вивчення жестової мови презентував Юрій Крак, представник Інституту кібернетики ім. В. М. Глушкова. Також досвідом роботи із запровадження жестової мови поділились керівники Житомирської, Хмельницької, Львівської, Харківської, Кам’янської спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з порушеннями слуху.

Водночас, зацікавленість викликав досвід зарубіжних колег з питання запровадження жестової мови.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57739

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17580

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46125

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді