Глава КМДА Олександр Попов повідомив, що за поточний період «Київмісьбуд» звів понад 70 тисяч квадратних метрів житла — це тисячі нових квартир для киян.
Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов вручив запрошення на отримання квартирних ордерів 5 київським багатодітним родинам з нагоди відзначення Дня Києва та Дня столиці.
Про це повідомила прес-служба КМДА.
«У першому кварталі план будівництва перевиконано на 15%. Загалом за поточний період «Київмісьбуд» звів понад 70 тисяч квадратних метрів житла — це тисячі нових квартир для киян. Також ми маємо великі плани на програми доступного житла, зокрема мова йде про «70 х 30» та програму іпотечного кредитування, яка передбачає виплату протягом 15 років під 3% річних. Я переконаний, що об’єднані зусилля цих програм дозволять вже найближчим часом значно покращити житлове забезпечення киян», — зазначив О. Попов.
Крім того, очільник міськдержадміністрації вручив ювілейні медалі «На відзначення 1530-річчя Києва». 148 нагород отримали працівники різних підприємств столиці, які внесли особистий вклад у розвиток рідного міста.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання