14-річний українець виборов приз на престижному вокальному конкурсі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Національного відбору учасників в Україні не було: 14-річний Влад Каращук сам подав заявку на вокальний конкурс на фестиваль SanRemo Junior та обійшов 2 тисяч інших претендентів.

14-річний Влад Каращук дебютував на музичному фестивалі SanRemo Junior та здобув головний приз серед вокалістів.

Окрім усіх премій — першої, другої, третьої та гран-прі, в цьому конкурсі присуджується ще й спеціальний приз-за вищий рівень професійної майстерності, розповів Влад під час прес-конференції.

«І цей приз отримав я. Це найвища винагорода. Її власника обирало молодіжне журі, яке складається з понад 60 осіб та багатоосібне професійне музичне журі. Що ж стосується учасників, то їх було 32, а представляли вони 14 країн. Мені дуже приємно було отримати таку високу винагороду й голосно заявити на цьому конкурсі про Україну», — додав він.

За словами Каращука, глядачі в Італії зустрічали його дуже добре.

Національного відбору учасників в Україні не було, Влад подавав заявку на конкурс напряму та обійшов 2 тисяч інших претендентів.

На фото: Влад Каращук

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282537

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
111

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110480

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді