Чому оптимісти успішні у житті?

Як тільки ми починаємо думати про щось хороше, що має статися, наші думки на рівні підсвідомості і поведінка допомагають у реалізації мрії. Ефект самонавіювання здатен змінювати людську поведінку і давати позитивні результати.

Вчені впевненні, що люди з позитивним настроєм можуть загіпнотизувати самих себе на подолання труднощів.

Психологи запевнили, що, чим частіше людина мислить позитивно, тим більше хорошого відбувається в його житті. Просте очікування чогось хорошого може активувати певну зону мозку, яка допоможе подолати труднощі та втілити задумане. Саме позитивні думки слугують таким собі гіпнозом, під впливом якого людина досягає поставлених цілей.

«Як тільки ми починаємо думати про щось хороше, що має статися, наші думки на рівні підсвідомості і поведінка допомагають у реалізації мрії», ― зазначили психологи з новозеландського Університету Вікторії. При цьому вони визнали, що позитивні думки не допоможуть «творити чудеса». Але все-таки ефект від цього самонавіювання куди більш потужніший, аніж може видатися на перший погляд. «Він (ефект самонавіювання ― ред.) здатний змінювати людську поведінку і приводити до позитивних результатів», ― наголосили учені.

Тож, якщо хтось сором'язливий запевнив себе, що після келиха вина на вечірці він зможе стати товариським і популярним, то він дійсно буде почувати себе розкутішим після вживання спиртного. Можливо, ця людина подумає, що це вино допомогло. Однак воно не має до цього ніякого відношення. Насправді просто ефективно матеріалізувалися уявлення про те, як вино повинно вплинути на поведінку. Таким чином спрацював той самий гіпноз. Те ж саме простежується в інших життєвих ситуаціях, запевнили психологи.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45460

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
90968

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді