Більшість хлопчиків не люблять читати ще в школі, тому що їм не вистачає чоловічої уваги.
Як зазначили в уряді Великобританії, брак вчителів чоловічої статі негативно впливає на становлення й розвиток психіки хлопчиків. Гевін Барвелл, голова парламенту з питань освіти, заявив: нестача вчителів чоловічої статі в початковій освіті призводить до формування антибатьківської культури.
Він додав, що хлопчики відстають від дівчаток в своєму розвитку на 4 роки. Він вважає, що введення в навчальний курс певного роду літератури, а саме романів Енід Блайтон, Роальда Даля і Дж. Р. Р. Толкієна дозволить поліпшити ситуацію.
Гевін зазначив, що нездатність хлопчаків нормально читати може позначитися на засвоєнні інших предметів. Згідно з офіційними даними, менше 59% підлітків-хлопчиків у віці 16 років отримали хороший бал з випускних іспитів у школі англійською мовою в порівнянні з 72,5% дівчат.
Крім того, представники національної освіти вважають, що незайвим буде ввести в початкову освіту гендерну літературу.
Із раннього дитинства хлопчикам закладається думка, що читання ― це не чоловіча справа. Мало хто з татусів читає своїм дітям на ніч.
Можливо, що в майбутньому уряд Англії (а може, і ряду інших європейських країн) почне боротьбу задля виправлення цієї ситуації. Свою стурбованість з приводу розриву в розвитку хлопчиків і дівчаток висловив також Джонатан Дуглас, директор Національного фонду грамотності.