Нелюбов до читання у чоловіків ― родом із дитинства

Хлопцям, виявляється, у більшій мірі в школі потрібні вчителі чоловічої статі. Окрім того, із раннього дитинства хлопчикам закладається думка, що читання ― це не чоловіча справа. Мало хто з татусів читає своїм дітям на ніч. Усі ці фактори формують у хлопчиків негативне ставлення до читання. Нездатність хлопчаків нормально читати може позначитися на засвоєнні інших предметів.

Більшість хлопчиків не люблять читати ще в школі, тому що їм не вистачає чоловічої уваги.

Як зазначили в уряді Великобританії, брак вчителів чоловічої статі негативно впливає на становлення й розвиток психіки хлопчиків. Гевін Барвелл, голова парламенту з питань освіти, заявив: нестача вчителів чоловічої статі в початковій освіті призводить до формування антибатьківської культури.

Він додав, що хлопчики відстають від дівчаток в своєму розвитку на 4 роки. Він вважає, що введення в навчальний курс певного роду літератури, а саме романів Енід Блайтон, Роальда Даля і Дж. Р. Р. Толкієна дозволить поліпшити ситуацію.

Гевін зазначив, що нездатність хлопчаків нормально читати може позначитися на засвоєнні інших предметів. Згідно з офіційними даними, менше 59% підлітків-хлопчиків у віці 16 років отримали хороший бал з випускних іспитів у школі англійською мовою в порівнянні з 72,5% дівчат.

Крім того, представники національної освіти вважають, що незайвим буде ввести в початкову освіту гендерну літературу.

Із раннього дитинства хлопчикам закладається думка, що читання ― це не чоловіча справа. Мало хто з татусів читає своїм дітям на ніч.

Можливо, що в майбутньому уряд Англії (а може, і ряду інших європейських країн) почне боротьбу задля виправлення цієї ситуації. Свою стурбованість з приводу розриву в розвитку хлопчиків і дівчаток висловив також Джонатан Дуглас, директор Національного фонду грамотності.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45473

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
90981

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді