Нелюбов до читання у чоловіків ― родом із дитинства

Хлопцям, виявляється, у більшій мірі в школі потрібні вчителі чоловічої статі. Окрім того, із раннього дитинства хлопчикам закладається думка, що читання ― це не чоловіча справа. Мало хто з татусів читає своїм дітям на ніч. Усі ці фактори формують у хлопчиків негативне ставлення до читання. Нездатність хлопчаків нормально читати може позначитися на засвоєнні інших предметів.

Більшість хлопчиків не люблять читати ще в школі, тому що їм не вистачає чоловічої уваги.

Як зазначили в уряді Великобританії, брак вчителів чоловічої статі негативно впливає на становлення й розвиток психіки хлопчиків. Гевін Барвелл, голова парламенту з питань освіти, заявив: нестача вчителів чоловічої статі в початковій освіті призводить до формування антибатьківської культури.

Він додав, що хлопчики відстають від дівчаток в своєму розвитку на 4 роки. Він вважає, що введення в навчальний курс певного роду літератури, а саме романів Енід Блайтон, Роальда Даля і Дж. Р. Р. Толкієна дозволить поліпшити ситуацію.

Гевін зазначив, що нездатність хлопчаків нормально читати може позначитися на засвоєнні інших предметів. Згідно з офіційними даними, менше 59% підлітків-хлопчиків у віці 16 років отримали хороший бал з випускних іспитів у школі англійською мовою в порівнянні з 72,5% дівчат.

Крім того, представники національної освіти вважають, що незайвим буде ввести в початкову освіту гендерну літературу.

Із раннього дитинства хлопчикам закладається думка, що читання ― це не чоловіча справа. Мало хто з татусів читає своїм дітям на ніч.

Можливо, що в майбутньому уряд Англії (а може, і ряду інших європейських країн) почне боротьбу задля виправлення цієї ситуації. Свою стурбованість з приводу розриву в розвитку хлопчиків і дівчаток висловив також Джонатан Дуглас, директор Національного фонду грамотності.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9910

Техніки коучингу для роботи з педколективом

Виклики часу все більше вимагають нових підходів. Людина, що хоче досягти кар’єрного зросту, повинна бути мобільною, готовою до швидкої зміни та обставин. В Україні в умовах воєнного стану реалізувати ці завдання здається нереальним. Та все ж на допомогу можуть прийти нові техніки. І одна з них – коучинг.
33

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді