Обговорюємо Положення про конкурсний відбір проектів підручників для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

МОН України запрошує долучитися до громадського обговорення Положення про конкурсний відбір проектів підручників для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

У МОН України оприлюднили  Положення про конкурсний відбір проектів підручників для учнів загальноосвітніх навчальних закладів для громадського обговорення.

Положення визначає порядок проведення конкурсного відбору рукописів або оригінал-макетів підручників для учнів (далі — Конкурс) з навчальних предметів інваріантної складової типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою, а також мовами національних меншин (крім перекладних), у тому числі загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням навчальних предметів.

Відповідно до порядку Конкурс проводитиметься окремо для кожного класу у два етапи.

На першому етапі проводитиметься експертиза електронних версій проектів підручників. На другому — вибір підручників, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України», загальноосвітніми навчальними закладами за електронними версіями оригінал-макетів (з подальшим замовленням та фінансуванням у встановленому законодавством порядку).

Формуванням конкурсного переліку навчальних предметів та назв підручників, а також оприлюднення інструктивно-методичних матеріалів для проведення експертизи електронних версій підручників та їх вибору школами займатимуться МОН України спільно з Інститутом модернізації змісту освіти.

Пропозиції та зауваження можна надсилати поштою за адресою  03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського та на електронні скриньки [email protected][email protected].

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді