Обговорюємо Положення про конкурсний відбір проектів підручників для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН України запрошує долучитися до громадського обговорення Положення про конкурсний відбір проектів підручників для учнів загальноосвітніх навчальних закладів

У МОН України оприлюднили  Положення про конкурсний відбір проектів підручників для учнів загальноосвітніх навчальних закладів для громадського обговорення.

Положення визначає порядок проведення конкурсного відбору рукописів або оригінал-макетів підручників для учнів (далі — Конкурс) з навчальних предметів інваріантної складової типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою, а також мовами національних меншин (крім перекладних), у тому числі загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням навчальних предметів.

Відповідно до порядку Конкурс проводитиметься окремо для кожного класу у два етапи.

На першому етапі проводитиметься експертиза електронних версій проектів підручників. На другому — вибір підручників, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України», загальноосвітніми навчальними закладами за електронними версіями оригінал-макетів (з подальшим замовленням та фінансуванням у встановленому законодавством порядку).

Формуванням конкурсного переліку навчальних предметів та назв підручників, а також оприлюднення інструктивно-методичних матеріалів для проведення експертизи електронних версій підручників та їх вибору школами займатимуться МОН України спільно з Інститутом модернізації змісту освіти.

Пропозиції та зауваження можна надсилати поштою за адресою  03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського та на електронні скриньки [email protected][email protected].

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46085

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9185

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1119

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді