Обидва диски виходитимуть з першого кварталу 2013 року. Але презентаційний випуск видання як подарунок уже у вересні цього року отримають передплатники журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Заступник директора школи».
Напрям «ЕкспертусОсвіта» презентує нові електронні видання — КОЗА-ДИСКи «Шаблони і розробки для вихователя-методиста» та «Шаблони і розробки для завучів школи».
Обидва виходитимуть з першого кварталу 2013 року. Але презентаційний випуск видання як подарунок уже у вересні цього року отримають передплатники журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Заступник директора школи».
КОЗА-ДИСК — добре зарекомендований продукт на ринку освітніх послуг, без якого багатьом керівникам навчальних закладів складно уявити свою роботу. «Ми впевнені, що нові видання для вихователів-методистів дошкільних закладів та заступників директорів шкіл теж отримають схвальні відгуки та високу оцінку, адже вони справді якісні, цінні, корисні!», ― зазначила редактори видань «Шаблони документів закладу освіти» Лариса Ільченко.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення