Для майбутніх вихователів та вчителів відкрили Центр практичної підготовки

У столиці запрацював Центр практичної підготовки студентів зі спеціальностей «Початкова освіта» і «Дошкільна освіта». Центр сприятиме формуванню педагогічної майстерності, розвитку професійних компетенцій майбутніх вихователів і вчителів.

У Київському університеті імені Бориса Грінченка розпочав свою роботу єдиний в Україні Центр практичної підготовки студентів зі спеціальностей «Початкова освіта» і «Дошкільна освіта», за адресою вул. Березняківська, 4-А.

Про це повідомили у прес-службі КМДА.

Передбачається, що центр стане унікальною практичною базою для майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів та вчителів початкових класів. Крім того, діти з найближчих садочків також зможуть відвідувати установу і готуватися до школи. Відповідні заняття проводитимуть студенти університету імені Бориса Грінченка в рамках соціального проекту «З Києвом і для киян», що стартує в цьому році 20 жовтня.

Як розповіла керівник центру Тамара Прошкуратова, його створено з метою реалізації основних завдань Галузевого Державного стандарту вищої освіти з напрямів підготовки «Дошкільна освіта» і «Початкова освіта» щодо формування практичних умінь і навичок, розвиток педагогічних, дослідницьких, естетичних, конструктивних, природничо-технічних, загальновиробничих та інших здібностей студентів ― майбутніх вихователів дитячих садків та вчителів початкової школи.

«Центр сприятиме формуванню педагогічної майстерності, розвитку професійних компетенцій майбутніх вихователів і вчителів. Студенти зможуть сформувати практичні уміння і навички роботи з різноманітним навчальним обладнанням і матеріалами, вони навчаться виготовляти предмети художньо-естетичного, навчально-ігрового призначення та опанують методику роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку», ― зазначив ректор Київського університету імені Бориса Грінченка Віктор Огнев’юк.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62010

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12182

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді