Нобелівську премію з літератури отримає китайський письменник

Письменнику з КНР присуджують Нобелівську премію вперше. У 2000 році лауреатом ставав китайський прозаїк Гао Сінцзянь, який, однак, живе у Парижі і має французьке громадянство.

Лауреатом Нобелівської премії з літератури в 2012 р. став китайський письменник Мо Янь.
Премія присуджена за його роботи, в яких «галюциногенний реалізм поєднується з народними казками, історією та сучасністю».

У цьому році сума Нобелівської премії у кожній з номінацій становить 8 млн шведських крон ($1,2 млн).

Журі порівняло літературні світи Мо Яня з творіннями Фолкнера і Маркеса і відзначило, що прозаїк орієнтується у своїх творах на давню китайську літературу і фольклорну традицію.

Письменнику з КНР присуджують Нобелівську премію вперше. У 2000 році лауреатом ставав китайський прозаїк Гао Сінцзянь, який, однак, живе у Парижі і має французьке громадянство.

Мо Яню 57 років, він почесний доктор філології Відкритого університету Гонконгу. Його справжнє ім'я Гуань Моє, а псевдонім означає «мовчи». На російську мову його твори перекладалися лише уривками.

Розмір премії складає близько 1,1 мільйона доларів США. Букмекери вважали фаворитом японця Харукі Муракамі ― ставки на нього за день до вручення премії контора Ladbrokes приймала у співвідношенні 2 до 1.

Минулого року нагороду вручили шведському поету Томасу Транстремеру за «створені ним компактні і напівпрозорі образи, що дають нам нове бачення реальності».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді