Конкурс «Шкільний дворик» стартував у столиці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Загальноміський огляд-конкурс «Шкільний дворик» (Конкурс) проводиться відповідно до проекту «Київ ― моє місто. Мені в ньому жити, мені його створювати», в рамках місячника з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану міста у 2012 році.

Розпочався міський етап загальноміського огляду-конкурсу «Шкільний дворик» в м. Києві, який проводиться з 15 по 26 жовтня 2012 року.

Загальноміський огляд-конкурс «Шкільний дворик» (Конкурс) проводиться відповідно до проекту «Київ ― моє місто. Мені в ньому жити, мені його створювати», в рамках місячника з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану міста у 2012 році.

Мета Конкурсу:

― благоустрій пришкільної території;

― залучення учнів до суспільної праці та до практичної природоохоронної діяльності;

― формування у школярів екологічної культури та активної життєвої позиції.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
2970

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51522

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56610

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219632

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді