Майже всі діти у великих містах України (96%) мають вдома персональний комп'ютер, із них 92% має можливість виходу в мережу Інтернет. Більшість, а саме 80% таких дітей зареєстровані у соціальній мережі Вконтакте. І це не тільки підлітки — це і 4-та 6-річні діти.
Такі результати опитування, яке провели серед 700 українських хлопчиків та дівчаток.
На думку дітей, найбільше реклами — в інтернеті, ніж на транспорті, в метро або в поштовій скриньці, але їй ще далеко до реклами по телевізору. При цьому 74% дітей зазначили, що взагалі не читають журнали.
Смартфон, планшет і гроші витіснили зі списку улюблених подарунків ноутбук і комп'ютер. «Мобільність» (наявність стільникового) дітей постійно зростає: із 35% в 2006 році до 61% у 2012.
Збільшується і дитяча кишеня — сьогодні на кишенькові витрати у дітей та підлітків є у межах 15-30 гривень на тиждень. Якщо зазирнути у дитячий кошик самостійних покупок, то як і раніше побачимо там морозиво, чипси, шоколадні батоночики, сухарики, газовану воду, жуйки, дрібну канцелярію, диски з іграми та музикою, косметику, різні фенечки і модні аксесуари, брелоки та журнали.
П'ятірка місць, де крім школи, вдома і двору можна знайти молоду цільову аудиторію — це кафе швидкого харчування, дискотека, кіно, атракціони і комп'ютерні клуби.
Довідка. Агентство Kids Market Consulting опублікувало портрет сучасної дитини. 700 дітей від 4 до 16 років запитали про те, чим вони займаються у вільний час, що дивляться по ТБ, як користуються комп'ютером, куди ходять в інтернет, що думають про рекламу, скільки витрачають грошей і багато-багато іншого.