Побачив світ 12-ий номер журналу «Медична сестра дошкільного закладу»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У новому номері журналу ви зможете дізнатися про швидке коригування щоденного меню, рекомендації щодо використання ароматерапії, безпечне провітрювання та ін.

Вийшов друком грудневий номер (№ 12/2012) журналу «Медична сестра дошкільного закладу».

У новому номері журналу ви зможете дізнатися про швидке коригування щоденного меню, рекомендації щодо використання ароматерапії, безпечне провітрювання та ін.

У статі під назвою «Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю у дітей до 7 років»,  йдеться про те, що сьогодні синдром дефіциту уваги з гіперактивністю є поширеним діагнозом серед малюків. Можливо, далеко не всі з них дійсно нездужають на це захворювання. Та справжня гіперактивна дитина, як і будь-яка, потребує не гніву чи покарань вихователів і батьків, а розуміння та правильного ставлення.

А у матеріалі «Безпечні іграшки у дитячому садку» можна дізнатися про те, з яких матеріалів виробляють іграшки, як правильно їх вибирати та на що звертати увагу при покупці.  Адже, обираючи іграшки, дорослі частіше звертають увагу на їхні ціну та привабливий вигляд, незважаючи на те, чи призводять іграшки до погіршення стану здоров’я, травмувань і нещасних випадків.

У номері також наведено Технічний регламент безпеки іграшок (Витяг), який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2008 № 901.

Серед статей 12-ого номеру також ви знайдете такі статті: «Допомога при зимових травмах» та «Виконання сестрою медичною обов’язків відсутніх і тимчасово відсутніх працівників на прикладі посади діловода», «Придбання медикаментів за батьківські кошти» та інші.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282576

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
131

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110507

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді