Систему ЗНО треба удосконалювати ― Лікарчук

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Основними недоліками при вступі до вишів за результатами ЗНО респонденти називають недосконалість тестів, нечесність при дотриманні процедур, а також незрозумілу систему остаточного зарахування абітурієнтів

Основними недоліками при вступі до вищого навчального закладу за результатами зовнішнього незалежного оцінювання українці називають.

Недосконалість тестів та системи остаточного зарахування абітурієнтів є основними недоліками ЗНО, на які скаржаться українці.

Про це заявив директор Центру тестових технологій і моніторингу якості освіти Ігор Лікарчук під час онлайн-прес-конференції.

«Основними недоліками при вступі до вишів за результатами ЗНО респонденти називають недосконалість тестів, нечесність при дотриманні процедур, а також незрозумілу систему остаточного зарахування абітурієнтів», ― сказав він.

За словами Лікарчука, система ЗНО має розвиватися принаймні у двох напрямках: удосконалення змісту тестів (запровадження тесту загальної навчальної компетенції, різнорівневих тестів з іноземних мов тощо) та організація проведення самого тестування, оскільки технологія проведення оцінювання, основні методологічні та організаційні засади формування тестових завдань не змінювалися ще з 2006 року.

Відсутність змін у системі зовнішнього оцінювання може призвести до того, що несуб'єктивні думки про необхідність знищення ЗНО можуть стати абсолютно об'єктивними реаліями, проти яких не буде жодних заперечень. «Тому ця ситуація є дуже важливим дзвінком у контексті необхідності подальшого розвитку системи ЗНО та його удосконалення», ― сказав він.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5624

Портфоліо вчителя — презентація індивідуальних досягнень

Сучасне портфоліо вчителя як презентація до атестації і не тільки — яким воно може бути? Скористайтеся порадами зі статті — і ваше портфоліо чітко й вичерпно «розповість» про ваш професійний досвід
19440

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді