Завданням робочої групи є розроблення орієнтовного переліку атестаційних матеріалів і методичних рекомендацій щодо самоаналізу діяльності навчального закладу для проведення його державної атестації, а також здійснення внутрішнього контролю в міжатестаційний період.
З метою удосконалення програмно-методичного забезпечення проведення державної атестації та внутрішнього контролю діяльності дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів наказом Державної інспекції навчальних закладів України від 10.01.2013 № 1-а утворено робочу групу.
Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.
До її складу увійшли працівники МОНмолодьспорту, ДІНЗ України, провідні фахівці місцевих органів управління освітою та навчальних закладів.
Завданням робочої групи є розроблення орієнтовного переліку атестаційних матеріалів і методичних рекомендацій щодо самоаналізу діяльності навчального закладу для проведення його державної атестації, а також здійснення внутрішнього контролю в міжатестаційний період.
«Перше засідання робочої групи заплановано на 16 січня поточного року», ― сказано у повідомленні.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти