Пропонуємо педагогічним працівникам поділитися досвідом щодо розроблення та впровадження у навчально-виховний процес технологій, які дадуть змогу зберегти та зміцнити здоров’я дітей, сформувати у них ціннісне ставлення до нього. Оголошуємо конкурс на найкращі матеріали щодо впровадження таких технологій.
Редакція журналу «Заступник директора школи» оголосила про старт конкурсу «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес», який триватиме 28 січня по 17 червня 2013 року.
«Пропонуємо педагогічним працівникам поділитися досвідом щодо розроблення та впровадження у навчально-виховний процес технологій, які дадуть змогу зберегти та зміцнити здоров’я дітей, сформувати у них ціннісне ставлення до нього. Оголошуємо конкурс на найкращі матеріали щодо впровадження таких технологій. На його переможців чекають подарунки. Бажаємо успіхів, натхнення та творчих звершень!», ― зазначили у редакції.
Згідно з умовами конкурсу, для участі у Конкурсі приймаються авторські розробки щодо впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній діяльності загальноосвітнього навчального закладу з фотографіями, які ілюструють розробку.
Також умовами встановлено, що тематика конкурсних матеріалів не обмежується. Вони можуть висвітлювати як цілісну систему впровадження здоров’язбережувальних технологій, так і окремі її складові.
Ознайомтеся із положенням про конкурс та заявкою.
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу