Пропонуємо педагогічним працівникам поділитися досвідом щодо розроблення та впровадження у навчально-виховний процес технологій, які дадуть змогу зберегти та зміцнити здоров’я дітей, сформувати у них ціннісне ставлення до нього. Оголошуємо конкурс на найкращі матеріали щодо впровадження таких технологій.
Редакція журналу «Заступник директора школи» оголосила про старт конкурсу «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес», який триватиме 28 січня по 17 червня 2013 року.
«Пропонуємо педагогічним працівникам поділитися досвідом щодо розроблення та впровадження у навчально-виховний процес технологій, які дадуть змогу зберегти та зміцнити здоров’я дітей, сформувати у них ціннісне ставлення до нього. Оголошуємо конкурс на найкращі матеріали щодо впровадження таких технологій. На його переможців чекають подарунки. Бажаємо успіхів, натхнення та творчих звершень!», ― зазначили у редакції.
Згідно з умовами конкурсу, для участі у Конкурсі приймаються авторські розробки щодо впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній діяльності загальноосвітнього навчального закладу з фотографіями, які ілюструють розробку.
Також умовами встановлено, що тематика конкурсних матеріалів не обмежується. Вони можуть висвітлювати як цілісну систему впровадження здоров’язбережувальних технологій, так і окремі її складові.
Ознайомтеся із положенням про конкурс та заявкою.
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
У який термін необхідно створити атестаційну комісію в закладі освіти для атестації педагогічних працівників та як оформити наказ?
Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.