Побачив світ лютневий номер журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У номері представлені такі актуальні матеріали як: «Захист персональних даних: вивчаємо зміни у законодавстві», «Рейтингове оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів», «Рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), що дає право на звільнення від плати за харчування дітей у дошкільних закладах».

№ 02/2013 журналу «Практика управління дошкільним закладом» вийшов друком. Темою номера є «Організація харчування дітей у дошкільному навчальному закладі».

У номері представлені такі актуальні матеріали як: «Захист персональних даних: вивчаємо зміни у законодавстві», «Рейтингове оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів», «Рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), що дає право на звільнення від плати за харчування дітей у дошкільних закладах» та ін.

Лютневий номер також містить великий перелік цікавих публікацій у рубриці «Запитання-відповідь». Ви дізнаєтеся про право музичного керівника на присвоєння педагогічного звання та кваліфікаційної категорії, та чиправомірно органи контрольно­ревізійного управління вимагають повернути частину виплаченої заробітної плати за години заміни? Окрім того, отримаєте інформацію про виплату надбавки за вислугу років працівникові, якого прийнято на роботу та про підстави для звільнення батьків від плати за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах тощо.

У номері також поданий «Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про доповнення Переліку навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році» від 24 грудня 2012 року № 1/9­925».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282599

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
160

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110518

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді