Львівські школи впроваджують уроки у музеях

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Львівська міська рада розробляє проект проведення інтегрованих навчальних уроків. Вже з вересня 2013 року львівські школярі у рамках навчання відвідуватимуть музеї.

Управління освіти Львівської міськради працює над проектом проведення інтегрованого навчання, яке передбачає відвідування музеїв школярами.

На сьогодні вже декілька шкіл у рамках експерименту провели такі уроки у суботу. Зокрема, 19 квітня 2013 року один із уроків у Палаці Потоцьких відвідав міський голова Андрій Садовий, повідомляє Львівська міська рада. Повноцінне впровадження інтегрованого навчання розпочнеться з вересня 2013 року.

Для реалізації проекту «Єдиний освітньо-культурний простір Львова» використовуються фонди Національного музею ім.. А. Шептицького, Львівської картинної галереї, Палацу Потоцьких, Львівського природничого музею.

З метою адаптації проекту методисти Навчально-методичного центру освіти уклали збірник "Навчання у музеї. Що? Де? Як? Чому? Навіщо?", який подає практичні рекомендації та теоретичні засади проведення уроків у музеях.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2741

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107409

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4107

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді