Львівські школи впроваджують уроки у музеях

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Львівська міська рада розробляє проект проведення інтегрованих навчальних уроків. Вже з вересня 2013 року львівські школярі у рамках навчання відвідуватимуть музеї.

Управління освіти Львівської міськради працює над проектом проведення інтегрованого навчання, яке передбачає відвідування музеїв школярами.

На сьогодні вже декілька шкіл у рамках експерименту провели такі уроки у суботу. Зокрема, 19 квітня 2013 року один із уроків у Палаці Потоцьких відвідав міський голова Андрій Садовий, повідомляє Львівська міська рада. Повноцінне впровадження інтегрованого навчання розпочнеться з вересня 2013 року.

Для реалізації проекту «Єдиний освітньо-культурний простір Львова» використовуються фонди Національного музею ім.. А. Шептицького, Львівської картинної галереї, Палацу Потоцьких, Львівського природничого музею.

З метою адаптації проекту методисти Навчально-методичного центру освіти уклали збірник "Навчання у музеї. Що? Де? Як? Чому? Навіщо?", який подає практичні рекомендації та теоретичні засади проведення уроків у музеях.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282442

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
41

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110418

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді