Травневий випуск журналу присвячений висвітленню питань родинного та суспільного виховання дитини. Пропонуємо ознайомитися з його змістом.
Вийшов друком травневий номер (№ 5/2013) журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».
У публікаціях «Золота лінія перетину домашнього і суспільного виховання дітей дошкільного віку», «Гармонія родинних стосунків різних поколінь — необхідна умова родинного виховання», «Рідний дім — центр просторового буття дитини» розглянуто питання родинного та суспільного виховання.
Автор статті «Реалізація творчого освітнього проекту «Батьківські родзинки для кожної дитинки» ділиться з читачами цікавим досвідом взаємодії батьків і педагогів щодо розвитку творчого потенціалу дітей через проектну діяльність.
Стаття «Літо дітям — на добро, на втіху, або Особливості планування роботи з дошкільниками влітку» містить корисні поради щодо того, як ефективно спланувати роботу педагогів у дитячому садку протягом літа.
Крім того, у травневому числі вашого фахового видання знайдете оригінальні сценарії та методичні рекомендації щодо відзначення у дошкільному закладі Дня родини та Дня шоколаду.
Усе це та багато іншої важливої, корисної та актуальної інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками