Фаст-фуд погіршує успішність школярів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Фаст-фуд та солодощі негативно впливають на успішність школярів. Такий висновок зробили вчені у своєму дослідженні, опублікованому в європейському медичному журналі Child: Care, Health and Development.

Вживання їжі з фаст-фуду та продуктів з високим вмістом цукру негативно впливає на школярів.

Такий висновок було зроблено внаслідок дослідження, результати якого опубліковані  в європейському медичному журналі Child: Care, Health and Development.

«Дослідники проаналізували зв'язок між вживанням фаст-фуду та результатами тестів з математики і читання серед 12 тис. п'ятикласників. Виявилося, що результати тестів серед дітей, які вживали фаст-фуд 4-6 разів упродовж контрольного тижня, виявилися значно нижчими за показники у тих школярів, які не вживали подібної їжі», — повідомляє видання.

Учені вважають, що вживання фаст-фуду та солодощів знижують у дитини рівень енергії та здатність концентрувати увагу впродовж тривалого часу.

Їжа із закладів швидкого харчування вже після першого вживання шкодить артеріям, підвищує ризик депресії. Забагато цукру в фаст-фуді і газованих напоях провокує стрибки рівня глюкози у крові, через що діти стають в'ялими, нервовими та дратівливими.

«Якщо учень під час перерви замість фруктів, овочів чи домашнього бутерброду з'їв солодощі, солодку випічку або випив підсолоджений напій, то вже за годину він буде почуватися дуже голодним. Це негативно впливатиме на його сконцентрованість під час заняття і в цілому погано відображатиметься на успішності», — каже дієтолог Ширін Ватфа з дубайської компанії, що спеціалізується на здоровому харчуванні.

Нагадаємо, що проблему неправильного харчування дітей як однієї з головних причин дитячих захворювань також було висвітлено у статті січневого випуску журналу «Медична сестра дошкільного закладу». 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264518

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1976

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168843

Дитсадок для всіх: як ефективно впровадити інклюзію в дошкільному закладі

Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
85193

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді