«Адаптація до нових умов навчання»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вийшов друком свіжий номер щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Школа». Тема місяця — «Адаптація до нових умов навчання». Пропонуємо ознайомитися зі змістом.

У травневому номері щомісячного журналу «Практичний психолог: Школа» розкрито тему адаптації дітей до нових умов навчання.

У статті «Дослідження типологічних особливостей нервової системи учнів під час переходу до основної школи» ви знайдете роз’яснення, як в умовах адаптації учня до нових умов  практичному психологу стає у пригоді метод спостереження. Крім того, до статті додано схеми спостереження за поведінкою учня та групи учнів з метою виявлення індивідуально-типологічних особливостей нервової системи. Зробивши копію цих схем, практичний психолог може використати їх у своїй роботі, що покращить її ефективність.

Про особливості психологічного супроводу підлітків у колективі класу читайте у статті «Адаптаційний період: формування гармонійних міжособистісних взаємин у колективі підлітків». У статті наведено схему проведення інтерактивного заняття щодо налагодження взаємодії у колективі класу.

Краще зрозуміти період у житті дитини молодшого шкільного віку, коли вона переходить до школи і змушена адаптуватися до нових умов, допоможуть статті «Дитина сьомого року життя: психологічний портрет» та «Емоції в житті молодшого школяра».

Усе це та багато іншої важливої, актуальної та цікавої інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Школа».

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді