Директор школи волинського села Гірники Олександр Ковч використовує соцмережу для діалогу з учнями. Він веде свій блог, керує шкільним сайтом та проводить уроки за допомогою Твіттера.
Олександр Ковч, директор сільської школи на Волині, за допомогою інтернету спілкується з учнями та проводить уроки у Твіттері.
Педагог школи села Гірники (Волинська область) веде свій блог, керує шкільним сайтом та використовує соцмережу для спілкування з учнями, повідомляє «Взгляд». На його думку, соцмережа — це не розвага, а корисний інструмент навчання.
«В інтернет я потрапив років 12 тому у вже досить зрілому віці — мені було майже 30. Тільки-но в нас у селі з'явився інтернет, я почав освоювати форуми, сайти «Однокласники», «ВКонтакте». Три роки тому прочитав про Твіттер. Зареєструвався там, відразу знайшов цікавих людей і нові можливості, тому й затримався у мікроблозі», — розповідає педагог.
За допомогою Твіттера О. Ковч підтримує діалог зі своїми учнями, відповідає на їхні запитання, надсилає їм корисні посилання та домашні завдання.
«Минулого навчального року, коли в нас були дуже сильні морози, заняття скасували. І я вирішив провести декілька уроків для старшокласників у Твіттері. Все було так, як на звичайному уроці, тільки я не розказував, а писав повідомлення, ставив питання письмово і отримував відповіді. Дітям та мені сподобалося».
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками