Директор школи волинського села Гірники Олександр Ковч використовує соцмережу для діалогу з учнями. Він веде свій блог, керує шкільним сайтом та проводить уроки за допомогою Твіттера.
Олександр Ковч, директор сільської школи на Волині, за допомогою інтернету спілкується з учнями та проводить уроки у Твіттері.
Педагог школи села Гірники (Волинська область) веде свій блог, керує шкільним сайтом та використовує соцмережу для спілкування з учнями, повідомляє «Взгляд». На його думку, соцмережа — це не розвага, а корисний інструмент навчання.
«В інтернет я потрапив років 12 тому у вже досить зрілому віці — мені було майже 30. Тільки-но в нас у селі з'явився інтернет, я почав освоювати форуми, сайти «Однокласники», «ВКонтакте». Три роки тому прочитав про Твіттер. Зареєструвався там, відразу знайшов цікавих людей і нові можливості, тому й затримався у мікроблозі», — розповідає педагог.
За допомогою Твіттера О. Ковч підтримує діалог зі своїми учнями, відповідає на їхні запитання, надсилає їм корисні посилання та домашні завдання.
«Минулого навчального року, коли в нас були дуже сильні морози, заняття скасували. І я вирішив провести декілька уроків для старшокласників у Твіттері. Все було так, як на звичайному уроці, тільки я не розказував, а писав повідомлення, ставив питання письмово і отримував відповіді. Дітям та мені сподобалося».
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.