Рівненські школи використовують мультимедійні підручники

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Десять рівненських шкіл навчаються за мультимедійними підручниками. За словами вчителів, це покращує успішність учнів, адже такі книжки містять більше інформації та доступні для всіх бажаючих.

На Рівненщині за мультимедійними підручниками навчаються вже в десяти школах.

Учні 10-го класу хіміко-біологічної спеціалізації Рівненського обласного ліцею вивчають молекули РНК та ДНК. Відтепер учитель може скористатися електронною версією підручника і продемонструвати учням об’ємніші та зрозуміліші зображення.

«Ми вивчаємо реплікацію, дуже добре, щоб була якась наочність. Показати, що куди приєднується. Тобто в дітей формується дійсно уявлення, що відбувається в клітині», —розповіла вчитель біології Оксана Попельницька. 

Рівненський обласний ліцей став одним з десяти загальноосвітніх навчальних закладів регіону, які обладнали мультимедійною технікою. Тут встановили сервер із завантаженим на нього навчальним матеріалом.

Доступ до інтернет-підручників є лише в локальній мережі та внутрішньому Wi-Fi ліцею. Але невдовзі вони можуть стати доступними усім інтернет-користувачам.

Відео дивіться за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282456

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
53

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110427

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді