Діти, які перемогли на загальноміському конкурсі «Таланти твої, Черкаси», за рішенням Черкаської міської ради звільняються від оплати за навчання в школах естетичного виховання.
Переможці конкурсу «Таланти твої, Черкаси» протягом року навчатимуться у школах естетичного виховання безкоштовно та зі знижками.
Про це повідомляє Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.
Таке рішення було прийнято виконавчим комітетом Черкаської міської ради. Міська влада намагається таким чином стимулювати та заохотити переможців міських конкурсів.
Цьогоріч безкоштовне навчання передбачено для десяти відмінників, знижка у 70 % для десяти переможців та 30 % — для одинадцяти дітей.
Місцеві таланти представляють дитячу музичну школу №1 ім. М.Лисенка, дитячу музичну школу №2, №3, №5, дитячу художню школу ім. Д.Нарбута і дитячу школу мистецтв.
Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей