Побачив світ другий випуск КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти». На сторінках свіжого випуску ви отримаєте рекомендації експертів щодо оснащення навчального закладу, ознайомитеся з публікаціями колег-практиків та з нормативно-правовими актами.
Другий випуск КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти» присвячено темі оснащення навчального закладу.
У свіжому випуску ви знайдете перелік обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників, засобів навчання, іграшок.
У номері подано рекомендації щодо оснащення того чи того приміщення навчального закладу та публікації з досвіду роботи колег-практиків.
Для освітян пропонуються шаблони паспортів, актів-дозволів, інструкцій з безпеки, з охорони праці, журналів тощо.
Окрім того, розглянуто нормативно-правові акти, що регулюють питання оснащення навчального закладу.
До уваги користувачів!
Під час роботи з КОЗА-ДИСК «Шаблони документів закладу освіти» №02/2013 система може запрошувати код доступу. В такому випадку введіть у строку запиту: SQJS-HUNEX2-3972FW-6WVU3Y-4356WM
Якщо у Вас залишились запитання щодо роботи з КОЗА-ДИСКом, звертайтеся до служби клієнтської підтримки Експертус –Україна за телефоном 0 (44) 586-56-06 (додатковий номер *4), або пишіть за адресою help@Експертус.com.ua.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу