Українські школярі беруть учать у Міжнародній олімпіаді з інформатики

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Нині і до 14 липня включно команда українських школярів змагатиметься за першість у XXV Міжнародній учнівській олімпіаді з інформатики у м. Брісбен.

Цьогоріч у Міжнародній учнівській олімпіаді з інформатики у м. Брісбен беруть участь четверо юних знавців, переможців Всеукраїнської олімпіади.

Україну представляють Роман Рубаненко та Роман Фурко, учні 11-го класу Полтавського обласного ліцею-інтернату для обдарованих дітей із сільської місцевості при Кременчуцькому педагогічному училищі імені А. С. Макаренка, Дмитро Федоряка, учень 11-го класу Комунального закладу освіти «Дніпропетровський ліцей інформаційних технологій» при Дніпропетровському національному університеті, а також Ілля Шевченко, учень 9-го класу Харківського фізико-математичного ліцею № 27 Харківської міської ради Харківської області.

Команду українських школярів супроводжують Андрій Гуржій, керівник команди, академік Національної академії педагогічних наук України, та Віталій Бондаренко, науковий керівник команди, перший український призер, асистент Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282552

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
125

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110494

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді