Нині і до 14 липня включно команда українських школярів змагатиметься за першість у XXV Міжнародній учнівській олімпіаді з інформатики у м. Брісбен.
Цьогоріч у Міжнародній учнівській олімпіаді з інформатики у м. Брісбен беруть участь четверо юних знавців, переможців Всеукраїнської олімпіади.
Україну представляють Роман Рубаненко та Роман Фурко, учні 11-го класу Полтавського обласного ліцею-інтернату для обдарованих дітей із сільської місцевості при Кременчуцькому педагогічному училищі імені А. С. Макаренка, Дмитро Федоряка, учень 11-го класу Комунального закладу освіти «Дніпропетровський ліцей інформаційних технологій» при Дніпропетровському національному університеті, а також Ілля Шевченко, учень 9-го класу Харківського фізико-математичного ліцею № 27 Харківської міської ради Харківської області.
Команду українських школярів супроводжують Андрій Гуржій, керівник команди, академік Національної академії педагогічних наук України, та Віталій Бондаренко, науковий керівник команди, перший український призер, асистент Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Чи можна освітянам йти на пенсію за вислугу років? Кому виплачують грошову допомогу в розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення? Віднайдемо відповіді у нормативних документах
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків