21 серпня 2013 року робоча група з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами обговорила актуальні питання щодо реалізації плану заходів по впровадженню інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах України.
Учора, 21 серпня 2013 року, у Міністерстві освіти і науки України (МОН) відбулося чергове засідання робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами.
Під час засідання обговорено актуальні питання щодо реалізації плану заходів по організації та впровадженню інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах України, повідомляє МОН.
За результатами зустрічі на листопад 2013 року заплановано проведення Всеукраїнського науково-практичного семінару з питань роботи з дітьми дошкільного віку з особливими потребами.
На сьогодні очікується прийняття змін до Закону України «Про дошкільну освіту» в частині впровадження інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах.
Нагадуємо, що 29 серпня 2013 року напрям «ЕкспертусОсвіта» запрошує на серпневу інтернет-педраду «Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу». Докладніше за посиланням.
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?