21 серпня 2013 року робоча група з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами обговорила актуальні питання щодо реалізації плану заходів по впровадженню інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах України.
Учора, 21 серпня 2013 року, у Міністерстві освіти і науки України (МОН) відбулося чергове засідання робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами.
Під час засідання обговорено актуальні питання щодо реалізації плану заходів по організації та впровадженню інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах України, повідомляє МОН.
За результатами зустрічі на листопад 2013 року заплановано проведення Всеукраїнського науково-практичного семінару з питань роботи з дітьми дошкільного віку з особливими потребами.
На сьогодні очікується прийняття змін до Закону України «Про дошкільну освіту» в частині впровадження інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах.
Нагадуємо, що 29 серпня 2013 року напрям «ЕкспертусОсвіта» запрошує на серпневу інтернет-педраду «Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу». Докладніше за посиланням.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу