У МОН обговорили питання впровадження інклюзивної освіти

21 серпня 2013 року робоча група з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами обговорила актуальні питання щодо реалізації плану заходів по впровадженню інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах України.

Учора, 21 серпня 2013 року, у Міністерстві освіти і науки України (МОН) відбулося чергове засідання робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами. 

Під час засідання обговорено актуальні питання щодо реалізації плану заходів по організації та впровадженню інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах України, повідомляє МОН.

За результатами зустрічі на листопад 2013 року заплановано проведення Всеукраїнського науково-практичного семінару з питань роботи з дітьми дошкільного віку з особливими потребами.

На сьогодні очікується прийняття змін до Закону України «Про дошкільну освіту» в частині впровадження інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах.

Нагадуємо, що 29 серпня 2013 року напрям «ЕкспертусОсвіта» запрошує на серпневу інтернет-педраду «Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу». Докладніше за посиланням.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4295

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді