Ми — творці дитинства

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Підбито підсумки Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2013 році. Кожна з учасниць показала високий рівень фахової майстерності. Журі обрало найкращих.

24-26 вересня у Києві відбувся заключний етап Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року–2013». За почесне звання «Вихователь року–2013» змагалися кращі з кращих — 11 вихователів із різних куточків України.

Оцінювали майстерність конкурсантів професійне журі на чолі з доктором педагогічних наук, професором Аллою Михайлівною Богуш.

Учасниками заключного туру Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року» стали: Валентина Бобир, Надія Волошина, Інна Гольська, Світлана Довженко, Ірина Кухарук, Тетяна Линник, Іванна Малай, Світлана Мітлицька, Юлія Пройдакова, Наталія Прудова та Олена Чічігіна.

Завданням першого дня конкурсу було провести майстер-клас для студентів-«дошкільників». Досвідчені педагоги щораз дивували журі, своїх колег та глядачів цікавими й оригінальними вправами, різноманітними костюмами та нестандартним підходом до навчання і виховання дошкільників.

Так, беручи участь у майстер-класах, студенти побували на творчій кухні, складали «живі» мультфільми, малювали рекламні плакати, інсценували казки… Вони вчилися, переймали досвід своїх старших колег.

Наступного дня на учасниць конкурсу чекало виконання творчого завдання, що полягало в демонстрації різних форм і методів освітньої роботи з вихованцями. Діти із захватом споруджували казковий будиночок, розгадували загадки, грали у театрі на клубочках та знайомилися з дивами оточуючого світу.

За результатами двох конкурсних днів почесні місця посіли:

I — Олена Чічігіна (Донецька обл.)

II — Іванна Малай (Чернівецька обл.) та Наталія Прудова (Луганська обл.);

III — Тетяна Линник (Волинська обл.) та Юлія Пройдакова (Харківська обл.).

За словами переможниці конкурсу Олени Чігініної, участь у конкурсі — це велика відповідальність не лише перед собою, а й перед усіма педагогами регіону.

«У своїй роботі я використовую особистісно орієнтований підхід до виховання кожної дитини. Усі діти дуже різні, усі — особистості. До них я ставлюся з повагою і розумію їхні труднощі. Діти це відчувають і відкриваються. У моїй роботі абсолютно відсутнє поняття «над дітьми». Я проводжу заняття тільки сидячи на килимі, щоб діти бачили мої очі, а я — їхні. Найголовніший принцип моєї роботи — це радість навчання. Що більше яскравих емоцій, що більше задоволення від навчання, то більше діти зацікавлені цим процесом. Я щаслива, коли бачу їхні успіхи!», — розповіла переможниця конкурсу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129823

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57754

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17623

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді