Ми — творці дитинства

Підбито підсумки Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року» у 2013 році. Кожна з учасниць показала високий рівень фахової майстерності. Журі обрало найкращих.

24-26 вересня у Києві відбувся заключний етап Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року–2013». За почесне звання «Вихователь року–2013» змагалися кращі з кращих — 11 вихователів із різних куточків України.

Оцінювали майстерність конкурсантів професійне журі на чолі з доктором педагогічних наук, професором Аллою Михайлівною Богуш.

Учасниками заключного туру Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року» стали: Валентина Бобир, Надія Волошина, Інна Гольська, Світлана Довженко, Ірина Кухарук, Тетяна Линник, Іванна Малай, Світлана Мітлицька, Юлія Пройдакова, Наталія Прудова та Олена Чічігіна.

Завданням першого дня конкурсу було провести майстер-клас для студентів-«дошкільників». Досвідчені педагоги щораз дивували журі, своїх колег та глядачів цікавими й оригінальними вправами, різноманітними костюмами та нестандартним підходом до навчання і виховання дошкільників.

Так, беручи участь у майстер-класах, студенти побували на творчій кухні, складали «живі» мультфільми, малювали рекламні плакати, інсценували казки… Вони вчилися, переймали досвід своїх старших колег.

Наступного дня на учасниць конкурсу чекало виконання творчого завдання, що полягало в демонстрації різних форм і методів освітньої роботи з вихованцями. Діти із захватом споруджували казковий будиночок, розгадували загадки, грали у театрі на клубочках та знайомилися з дивами оточуючого світу.

За результатами двох конкурсних днів почесні місця посіли:

I — Олена Чічігіна (Донецька обл.)

II — Іванна Малай (Чернівецька обл.) та Наталія Прудова (Луганська обл.);

III — Тетяна Линник (Волинська обл.) та Юлія Пройдакова (Харківська обл.).

За словами переможниці конкурсу Олени Чігініної, участь у конкурсі — це велика відповідальність не лише перед собою, а й перед усіма педагогами регіону.

«У своїй роботі я використовую особистісно орієнтований підхід до виховання кожної дитини. Усі діти дуже різні, усі — особистості. До них я ставлюся з повагою і розумію їхні труднощі. Діти це відчувають і відкриваються. У моїй роботі абсолютно відсутнє поняття «над дітьми». Я проводжу заняття тільки сидячи на килимі, щоб діти бачили мої очі, а я — їхні. Найголовніший принцип моєї роботи — це радість навчання. Що більше яскравих емоцій, що більше задоволення від навчання, то більше діти зацікавлені цим процесом. Я щаслива, коли бачу їхні успіхи!», — розповіла переможниця конкурсу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27856

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47530

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39078

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42295

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді